HELP! Rode en pijnlijke billen!

Hier ook diverses geprobeerd, maar bepanthen werkt bij mij jongens ook echt het beste! Inderdaad een dun laagje is genoeg!
 
Ik ben erg fan van de billenbalsem van weleda! Hier doen sudo en bepanthen ook niks. Met weleda verdwijnt het als sneeuw voor de zon.
Een tijdje zonder luier helpt ook goed. Gewoon laten drogen aan de lucht. Moet je alleen wel dweilen, haha!
Ik maak het altijd eerst droog met talkpoeder. Als dat nat wordt, wordt het wel een beetje viezig, maar dat gaat er onder de douche wel weer af. Niet boenen iig, dan maak je het alleen maar weer stuk
 
Bij de luieruitslag gebruikten wij gewoon maïzena uit het keukenkastje (grootmoeders tip!) voor als er lange slaapjes (middag en nacht). Overdag Bepanthen billenzalf bij iedere verschoning en regelmatig verschonen. Droog deppen met een hydrofiele doek en wat laten luchten.
 
Hier ook nooit echt rode kapotte billen tot de hoektanden doorkwamen. Gruwel ? 2 volwassenen vs 1 dreumes en die ‘won’ de strijd van de luierwissel toch echt vaker ? Maizena was het redmiddel. 
Alles geprobeerd en hier lijkt afwisseling het beste te helpen... Vaseline, vsm billenzalf, zinkzalf, sudocreme, bepanthen en ik smeer erop wat ik tegenkom. Sudocreme alleen bij de opvang, mijn god die lúcht ? 
 
Hoi, heeft je zoontje eerder al uitslag gehad? Ging dat toen weg met de gewone cremes die je gebruikte? Laatst had mn zoontje enooorm luieruitslag, normaal hielp bepanthen goed en toen niet. Toen bij de huisarts geweest en een middel voor schimmelinfectie gekregen, na 10 dagen hielp dar pas! Was idd vuurrood en pijnlijk, veel huilen. Kan het wellicht een schimmelinfectie zijn? Bij ons waren er ook rode puntjes aanwezig en duidelijke uitbreiding. Succes ermee! En gaat t niet over dan zou k toch de ha bellen!
 
Terug
Bovenaan