Help!!Wie is net zwanger en heeft ook menstruatie-achtige buikpijn?????

Hallo allemaal,

Ik ben 6 weken zwanger en heel gelukkig ermee!!!!!
Ik probeer me niet teveel zorgen te maken maar uiteraard doe je dat toch.... Ik heb iedere dag menstruatie-achtige buikpijn. Dit maakt me ongerust. Ik verlies verder geen bloed of zo.
Wie herkent dit? Is het normaal?

groetjes Emma
 
hoi hoi

ook ik had hier last van rond die tijd en duurde ongeveer tot 10weken ongeveer
volgens mijn verloskundige was dit gewoon een soort banden pijn
dus ik heb me verder ook geen zorgen meer gemaakt eigenlijk
alleen in het begin dan natuurlijk

nu ben ik inmiddels bijna 23weken zwanger en alles gaat super dus ja hoop dat dit bij jou ook zo mag zijn


groetjes
 
Hoi,

Ik kwam er juist achter dat ik zwanger was doordat ik buikpijn had.
Zou gewoon ff je huisarts bellen, deze kan je doorverwijzen naar het ziekenhuis voor een inwendige echo.
Ze kunnen daar wrs  inmiddels nl al een kloppend hartje zien.
Succes !!

Gr. Cora
 
quote: berg_driel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-10-2007 18:08:57'));

Hoi,

Ik kwam er juist achter dat ik zwanger was doordat ik buikpijn had.
Zou gewoon ff je huisarts bellen, deze kan je doorverwijzen naar het ziekenhuis voor een inwendige echo.
Ze kunnen daar wrs  inmiddels nl al een kloppend hartje zien.
Succes !!

Gr. Cora




hoi hoi cora

even reageren op het kloppen van het hartje!dit is niet gegarandeerd he
tegenwoordig nodigen gynocoloog je ook pas na 7weken uit omdat bij te veel mensen met 6wken nog geen hartje nog geen kloppend hartje te zien is
 
quote: Emma28 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-10-2007 17:38:21'));

Hallo allemaal,

Ik ben 6 weken zwanger en heel gelukkig ermee!!!!!
Ik probeer me niet teveel zorgen te maken maar uiteraard doe je dat toch.... Ik heb iedere dag menstruatie-achtige buikpijn. Dit maakt me ongerust. Ik verlies verder geen bloed of zo.
Wie herkent dit? Is het normaal?

groetjes Emma



Hoi hoi,

De buikpijn hoort er idd bij. ten minste zolang het niet al te heftig is en je geen bloedverlies hebt is het goed. Bijna iedere vrouw heeft er last van. Je baarmoeder gaat groeien die hangt aan banden en dit voel je. Geniet maar lekker van je zwangerschap!!!

Knuffel Saskia
mv Rik 17 wk oud
 
Hoi!

Volgens mij hoort dit er juist bij hoor in het begin! Ik heb het ook, ben ook net zwanger en mn vriendin is nu 30 weken zwanger en had het ook in het begin. Dus: maak je niet ongerust!!!

groetjes, Suza
 
Hallo!!

Bedankt voor jullie reacties! Doet me goed te lezen dat er meer vrouwen zijn die dat hebben. Als ik weet dat t erbij hoort, maken die pijntjes me niet uit. Maar die onzekerheid houdt je bezig.
Wanneer gaan jullie voor een echo?

groetjes Emma
 
hey Patricia,

Klopt, ze garanderen idd niks, maar als Emma nu zou bellen kan ze wrs volgende week terecht en dan zit ze ook op de 7 weken en kunnen ze haar geruststellen.
De gyn vertelde me dat vanaf ongeveer 5.5 week het hartje klopt maar bij de een zullen ze het inderdaad eerder zien dan bij een ander.

Gr. Cora
 
Terug
Bovenaan