Help!!Wie is net zwanger en heeft ook menstruatie-achtige buikpijn?????

Wat een opluchtend en heerlijk nieuws voor jullie!! Spannend om de zwangerschap zo te starten, maar vanaf nu echt genieten!!
Groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap
 
Hoi Emma!!
wat fijn dat het toch allemaal goed is!! Ga je nu proberen te genieten van het wonder in je buik?!
Ik ben vandaag 12 weken en heb nog steeds dagen ertussen dat het voelt dat ik ongesteld moet worden...(maar gelukkig niet meer misselijk) En ook een kloppend hartje gezien op de echo,(met 9weken 4dagen) Mooi moment he?! Succes en geniet ervan!!
Liset
 
Hoi Emma,

Ik ben ook net vijf weken zwanger en ik heb ook het gevoel dat ik elk moment mijn menstruatie kan krijgen. Dat had mijn moeder ook en dat is dus normaal.

Alleen heb ik het niet continu. De ene dag wel en de andere dag niet en ook niet de hele dag. Jij? Dat zou ik wel graag willen weten.

Groetjes,
Nikki
 
Hey Emma,

Gefeliciteerd he.Die menstuatieachtige pijn die hoort er bij hoor. Ik heb het toevallig net op internet gelezen. En ik heb het zelf ook wel hoor, dat zeurende gevoel in je onderbuik alsof je het elk moment kunt worden. Dus maak je geen zorgen het is gewoon normaal.
Zelf ben ik nu 6 weken zwanger en neem het gevoel er maar gewoon bij. Tis mn 3e keer en die keren ervoor had ik dat ook precies hetzelfde.

Groetjes en liefs en genieten van je zwangerschap he.
 
Hey Emma,

Ik ben ook sinds een week zwanger (1e keer)er en heb ook het gevoel dat ik ieder moment ongesteld moet worden. Geen heftige buikpijn maar dat zeurderige gevoel.  Maar heb ook al van verschillende mensen gehoord dat dit erbij hoort. Nou ik kan je vertellen daar ben je dan mooi klaar mee want het maakt me behoorlijk onzeker. Maar goed gelukkig heb je goed nieuws gekregen en is er niets ernstigs aan de hand!
groetjes An
 
Hoi Emma,

In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap. Zelf ben ik ook bijna 6 weken zwanger en heb ook een menstruatie-achti gevoel. dacht ook eerst dat ik gewoon ongesteld moest worden en bleek dus zwanger te zijn!!!

Dat zeurderige gevoel blijkt heel normaal te zijn. Je baarmoeder zou zich gaan voorbereiden op wat komen gaat en goed in je bekken gaan hangen. Dat is wat je voelt, omdat er wat aan je banden wordt getrokken. Volkomen normaal, maar zoals bij velen kan dit wel een wat ongerust gevoel geven.

heb je verder nog andere klachten? Daar ben ik wel benieuwd naar....

Groetjes Nath 04
 
Hoi hoi meid,

Ook ik had hier in het begin veel last van en vroeg me ook telkens af, zit dit wel goed...
Maar het blijkt dan toch normaal te zijn! Dus... maak je geen zorgen meid, alles komt goed en als je je er toch heel onzeker over voelt, zou ik persoonlijk gewoon even je gynaecoloog opbellen... zij kan je hierbij zeker raad geven!

Liefs,
van ons
(37,2 weken)
 
Hoi allemaal!

Ben een tijdje niet op het forum geweest. Mijn pijn was zodanig hevig dat ik er (bijna) van flauwviel. Er werd dus gedacht aan een aankomende miskraam. Ik ben nu onder controle in het ziekenhuis.
Gelukkig kan ik jullie nu zeggen dat mijn klachten geheel verdwenen zijn (op af en toe een steekje na). Mijn kindje groeit zoals het moet!
Ik ben nu bijna 12 weken zwanger en alles lijkt goed te gaan!! Ben zo opgelucht!!
Een beetje menstruatie-achtige pijn kan echt geen kwaad maar als je zoals ik zo'n pijn hebt dat je gaat flauwvallen, dan is het aan te raden even langs te gaan bij de huisarts.

liefs, Emma
 
Terug
Bovenaan