Help!!Wie is net zwanger en heeft ook menstruatie-achtige buikpijn?????

Hoi hoi,

Ik ben nu bijna 7 weken.. en heb ook nog steeds dat zeurende gevoel in mn buik...
maar   had gelezen dat dit wel even kon duren.. dus vertrouw erop dat alles gewoon goed zit..
Ik krijg in week 9 de eerste echo in het ziekenhuis omdat we met hulp van clomid zwanger zijn geworden. De gyneacoloog wou toch graag zelf de echo maken..
dus ben heel benieuwd wat we te zien krijgen.
 
Maak je geen zorgen! Ik ben in verwachting van mijn derde kindje en heb deze klachten alle drie keren gehad. Je hebt inderdaad het gevoel alsof je elk moment ongesteld kunt worden, maar dat gebeurt niet. Je mag 100 keer naar het toilet lopen maar kwel jezelf niet en ga lekker genieten van dit prachtige wondertje!
 
Hallo allemaal

Bedankt voor jullie reactie. Helaas minder goed nieuws.
Ik ben al bij de gynaecoloog geweest omdat er  een kans bestaat dat mijn klachten te maken hebben met een  buitenbaarmoederlijke zwangerschap. De arts vindt mijn klachten namelijk niet normaal bij een zwangerschap.Het is noch bevestigd, noch uitgesloten dat ik het heb. Ik moet nu om de zoveel dagen naar het ziekenhuis. Ik hoop echt dat de pijn niet terugkomt en dat buitenbaarmoederlijke zwangerschap uitgesloten kan worden. Ik weet niet hoe ik me moet voelen. Moet hoop houden maar ben zo bang!
Weet iemand hier meer vanaf?

groetjes Emma
 
Hallo,

ik vind dat je nooit iets leest bij zwangerschapskwaaltjes over dat "ongesteldheid-gevoel" en dat vind ik heel raar, want je hoort het heel vaak. Ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger, denk ik, en heb ook steeds dat gevoel. Dit is mijn derde kindje en bij de vorige zwangerschappen heb ik zelfs 9 maanden lang het gevoel gehad ongesteld te moeten worden. Zeker in de tijd dat ik het echt had moeten worden als ik niet zwanger was geweest. Ik kan me voorstellen dat een huisarts (en zeker als het een man is) dat echt niet weet. Of is dat heel raar gedacht???? Ik denk en hoop in ieder geval dat er niks aan de hand is.

xxx
 
Hoi Emma.

Waarom open je niet even een nieuwe discussie met het woord buitenbaarmoedelijke zwangerschap erin? Er zijn hier best veel vrouwen die vlgs mij een keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben gehad en je precies kunnen beschrijven waar ze precies pijn hadden etc.

Heel veel sterkte en hopelijk is het gewoon allemaal goed!!

Liefs Renata.
 
hoi hoi,


Ik ben nu iets verder dan 17 weken en heb nog steeds soms het gevoel van ongesteldheidsgevoel..
dan denk ik...ow jee het zal toch niet!! vaak ga ik lekker liggen en stop me heerlijk in.
De volgende dag  voel ik het dan of nog even, of het is helemaal weg :)
Ik ben al 2 keer opgenomen geweest en heb al veel echo's gehad maar de kleine zit er nog steeds, voel hem/haar nu ook steeds vaker :)

Liefs
 
Hoi Emma,

Heb zelf 7 maanden geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en ben momenteel 6 weken zwanger. Heb a.s. woensdag een echo om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten. Nu voel ik me goed, maar de vorige keer heb ik veel buikpijn gehad. Ik had het aanvalsgewijs aan de rechterkant. Ik weet niet hoe lang je zwanger bent maar echt flinke buikpijn in het begin van je zwangerschap is volgens mij niet normaal.
Krijg je een echo binnenkort? Toen ik deze week het ziekenhuis belde zeiden ze dat ze bij 6,5 week een buitenbaarmoederlijke zwangerschap konden uitsluiten.
Ik wens je heel veel sterkte en laat je me weten hoe dit afloopt a.j.b.?

Liefs,
Jolanda
 
hallo allemaal!

Ben lang niet meer op het forum geweest. Spannende tijd achter de rug door de angst voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Gelukkig kan ik jullie melden dat dit uitgesloten is!! Ik heb al een mooie echo gehad mèt kloppend hartje te zien!! Ik voel me zo gelukkig!! Het ziet ernaaruit dat alles goedgaat en verloopt zoals het moet verlopen.

liefs Emma
 
Terug
Bovenaan