Help!!Wie is net zwanger en heeft ook menstruatie-achtige buikpijn?????

Hallo Emma en anderen,
Ik ben nieuw op 't forum en was op zoek naar de menstruatie achtige klachten toen ik het bericht van Emma tegenkwam. Goed Emma, dat alles toch goed gaat nu! Ik heb zelf al een paar miskramen gehad en nu ben ik ongeveer 7 weken zwanger. Ik ben nog niet naar de arts geweest of de VK. Daar wacht ik even mee, tot na de 8 weken, dan ben ik iets zekerder van mijn zwangerschap! Maar anders dan andere keren (wel ook borstenpijn, heel duizelig de hele dag en stemmingswisselingen) heb ik nu zo'n pijn! Wat Emma zegt, alsof je flauwvalt. Eerst duurde de pijn 24 uur lang een beetje, daarna kwamen er aanvallen bij en nu na ongeveer een week heb ik alleen nog zo'n 5 aanvallen per dag en 2 per nacht. Ik wordt er ook wakker van, want je voelt je echt even niet goed worden! Zo'n aanval duurt ongeveer 10 minuten en bij mij helpt alleen met mijn hoofd tussen mijn benen (bijv, op het toilet) te gaan zitten of op mijn rug op de grond met mijn benen helemaal opgetrokken tegen mijn borst aan.
Ik vind het heel vreemd als je hier leest dat toch veel vrouwen er last van hebben (de een dan wat meer dan de ander) er bijna nergens informatie over te vinden is! Zelfde met de duizeligheid, daar lees je ook niets over. Misschien moeten de 'standaard' kwaaltjes lijstjes eens aangepast worden?

Groeten Nanna
 
Ik heb precies hetzelfde! Ik weet nog niet of ik zwanger ben definitief.. kan pas eind juli testen maar heb nu al een lage rugpijn en zeurende onderbuik pijn... 
 
Terug
Bovenaan