Help! Zwangerschapsymptomen of toch menstruatie?

Hi allemaal!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..... Elke maand voel ik mijn eisprong steken in de lies vaak aan de rechterkant. Nu heb ik dat deze maand ook gevoeld. Rond 15/16 December. Mijn cyclus is 21 dagen nu heb ik sinds gister ontzettende last van mijn onder rug rugpijn en zijkanten ook heb ik vandaag super last van steken bij mijn lies beide kanten en rommelt mijn maag ook wat mee. Normaal gesproken heb ik dit nooit bij een menstruatie. Herkent iemand zich hierin? Die alsnog wel zwanger zijn. Mijn NOD is precies 28 December. Is dat misschien te vroeg dat ik dit allemaal al kan voelen? Ik hoop zo dat jullie me kunnen helpen. En dat jullie hier ook symptomen uit herkennen?

Liefs Demi
 
Ooh spannend!! Ik wist ook al heel snel dat ik zwanger was.. inderdaad vooral door al het vreemde gerommel wat maar niet ophield. Was in mijn geval niet mijn maag maar voornamelijk de darmen. Denk wel dat het ook zomaar een menstruatie zou kunnen zijn... zekerweten doe je het pas met een test ;) je hebt testjes die al 6 dagen van tevoren kunnen meten.. dus ik zou zeggen wacht af tot volgende week en ik duim met je mee ! 
 
Liefs,
daisy
 
Hi Daisy! 
Bedankt voor je reactie... ja mijn buik voelt ook zo raar als ik beweeg als een vol gevoel heel vreemd en telkens druk nu weer even niet maar ook echt onderin telkens en met rommelen bedoel ik inderdaad ook mijn darmen. Heb nu net ook al getest 8 dagen voor NOD iets te enthousiast kan je natuurlijk nog niks van opmerken maar was natuurlijk ook negatief.. haah stom van mezelf... 
Wanneer teste jij? En was dit voor jullie ook de eerste?? Hoe voelde jij je verder nog allemaal? 
Liefs Demi
 
Hi demi! 
Pff ja rottig allemaal. Haha en bij ieder pijntje of rommeltje denk je weer.... zou t ????
Ik had dit bij mijn eerste en bij mijn 2e zwangerschap (helaas een miskraam op 1 dec bij 11 weken) dus ik ga het hele riedeltje weer opnieuw in. 
Ik had vooral die darmen wie idioot deden. Als ik op mn zij rolde dan leek het net of mijn darmen vol zaten met allemaal mannetjes wie ineens dachten "woooow jongens ze rolt!!! Snel snel loop naar de andere kant!" :'D hahaha 
verder kreeg ik enorm veel 'acne' rond mn kaken en dat is het wel...
Ik hoop voor je dat het raak is !!! Denk dat je toch nog heel eventjes geduld moet hebben. Hahaha maar ik weet als geen ander hoe ongeduldig je op dit moment bent! 
 
 
Hi Daisy! 
Oh erg he! Ik voel me vandaag precies hetzelfde als ik mijn been optrek knie voel ik er steken in. Zo apart allemaal?! Snap er niks van.. mijn buik voelt nog steeds vol heel raar. 
Oh bah zeg wat naar je miskraam sterkte!! Heftig allemaal. 
Ik ben ook erg moe ik moet nu nog 6 dagen wachten ik hoop dat het inderdaad dit keer raak is. 
Lief van je! Jij weer meteen aan het menstrueren? Dat is wel snel na een miskraam? Ofniet 
liefs
 
Klinkt allemaal wel echt als beginnende zwangerschapssymptomen! Veelbelovend ! Vooral de vermoeidheid, het opgeblazen gevoel en al het gerommel.. precies hoe het bij mij ook begon!
Ik ben heel benieuwd wat er volgende week uit komt.. 
en inderdaad.. mega snel! Maar zou niet weten wat het anders kan zijn? 
Dus ook hier maar weer afwachten. 
Succes met je ongeduld! En laat je even weten of t raak is ;) 
liefs!
 
Hee Dames... 
 
Ik zit ook met een vraag. 
Mijn NOD is 25 dec. Sinds vanmorgen zere buik, voelt een beetje als menstruatie pijn. 
Toen ik naar de wc ging zag ik dat een klein beetje bruin bloed was verloren. Bij het afvegen was er verder niks. Ook later in de middag geen bloed meer verloten. Wel nog steeds een zeurende buik. 
Herkent iemand dit? Normaal is mijn menstruatie altijd precies op de juiste dag misschien dit keer toch een paar dagen eerder? 
 
Terug
Bovenaan