Help! Zwangerschapsymptomen of toch menstruatie?

Hi l-Xx!
Ja zeg je eerlijk dit gevoel heb ik nog nooit eerder gehad ook nooit bij een beginnend menstruatie of al bij menstruatie zo apart. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik geen zere borsten heb wel duidelijke aders maar dat is het ook. Dat afvegen was ook eenmalig net haha.
Ja snap ik ik denk dat ik ook zou wachten als ik jou was. Ik wil denk ik zelf ook pas testen 29 December zelfs 1 dag na NOD als ik dan nog niet ongesteld ben oh spannend allemaal he. 
Ga je dan precies de dag van NOD testen of?? 
 
 
 
Spannend meiden! Ik duim voor jullie, zou toch wel een heel mooi kerstcadeau’tje zijn he.. helaas moet ik ietsjes langer tot mijn NOD 31ste!
 
Vanmorgen een test gedaan
 Helaas wat urine over de rest van de test gekomen. 
Test geeft 2 streepjes maar kan dit komen door de urine die eroverheen is gekomen?
 
 
Ooooh spannend allemaal!!! 
Yvonne... nee die tests werken op het hcg hormoon!! Dus bijdeze; gefeliciteerd! Hahaha ik ga morgen even een testje doen om te kijken of het bij mij nu uit mn lichaam is en klaar is voor een nieuwe ronde. En mag ik jullie (uit eigen ervaring) een kleine tip geven.... 
 
test pas op of na je NOD. Het nadeel van voor die tijd testen is dat je jezelf blij kan maken met een "dood vogeltje" letterlijk en figuurlijk. Het kan namelijk zijn dat je 2 dagen van tevoren positief test. En dat je dan toch ongesteld word. Dan is t eicelletje bevrucht... maar gaat er iets niet goed waardoor het gewoon doorzet als cyclus. Genetische afwijking zegmaar. Als je NOD is geweest blijft natuurlijk de kans op een miskraam.. maar dan ben je wel wat eerlijker naar jezelf toe :) 
 
uiteraaaard is het volledig aan jezelf!!! 
 
Ik hoop het zo voor jullie allemaal!!!!
 
Hi daisy!
Vandaag wel wat meer bloed verloren... ☹️ Inlegkruisje vol. En met afvegen... ben er dus bang voor dat het deze ronde weer helaas niet gelukt is. 
Wel zit ik nog steeda 5 dagen voor NOD en heb ik nog steeds best wel steken in m'n lies. Dus wanneer er volgende week nog niets uit is gekomen ga ik wel even langs de dokter.. niks aan dit! 
Hoe is het bij jou?? 
@ Yvonne gefeliciteerd!! Wanneer is je NOD? 
Liefs Demi
 
Terug
Bovenaan