Help! Zwangerschapsymptomen of toch menstruatie?

Hi Daisy! 
Ja vreemd he met hoeveel dagen voor NOD had jij dit gevoel toen al? Ik durf ook geen drank meer te drinken of vis rauw stom he? 
Heb op dit moment als ik zit ook erge steken bij m'n been/lies drukkend ook weer. Voor de rest als ik m'n buik inhou en dan weet uitblaas voel ik een omzettend zwaar gevoel alsof ik super veel gegeten heb.. heb ik niet haha! Heel apart. 
Ja voor jou ook super spannend zeg!!! Hopen dat je ook snel weer zwanger mag worden. 
Liefs 
 
Hi l-Xx. 
Hoelang ben je gestopt? Kan ook nog verschil zijn he dat t even op gang moet komen... 
Mijn cyclus is nu wel regelmatig 21 dagen gelukkig. Dat scheelt.
Mijn NOD is 28 December ben beniewd. Heb alle kwaaltjes wel maar goed kan ook in m'n hoofd zitten natuurlijk achter de oren haha! 
Heb je ook last? 
Heel veel succes en laat je het weten? 
Liefs
 
Hoii D e,
 
Bedankt voor je reactie. 
Ik zit met elk dingetje wat ik voel te denken.. zou het nou toch raak zijn?? :)
Vorig jaar september heb ik mijn spiraal laten verwijderen. Afgelopen jaar is mijn cyclus gelukkig regelmatig..  
Verder eigenlijk nergens geen last van. Alleen vorige week erge rommelige darmen en sinds vandaag zeurende buikpijn. 
Hoop voor jou dat de menstruaie weg blijft :)
 
Hi !!
oh spannend l-xx! Had ik bij de eerste ook! Het zou kunnen dat je een lichte innestelingsbloeding hebt gehad! (Bij mij was het 1,5 dag bloedverlies - licht) en daarna werd ik dus niet ongesteld!! 
 
En demi, ik had dat wat jij ook hebt allemaal al vrij snel. Zeker 1,5 week voor mijn NOD. (Helemaal precies weet ik het helaas niet meer) hahah en dat drank en rauwe vis snap ik helemaal. Het is echter wel zo dat dat werkelijk pas van invloed is op de baby zodra t iets van 8 weken ofzo is.. hahaha maar hej.. als je gevoel dat aangeeft dan mooi niet doen!!
 
Ja he Daisy! Ach we zullen het zien als de ongesteldheid erdoor komt dan waren dat echt schijnzwanger kwaaltjes haha! Hopen we natuurlijk niet 6, bijna 5 dagen en dan weten we het ben wel erg benieuwd en zenuwachtig. Wil me er niet teveel op verheugen anders is de tegenslag alleen maar erger maar ik denk nu telkens van zal wel niet zal wel niet haha ? 
Ja l-xx inestellingsbloeding kan ook nog spannend zeg!? Wanneer ga jij testen? Wacht je tot NOD of na NOD? 
Liefs Demi
 
Demi, jou symptomen lijken wel echt op zwangerschapsymptomen.
Maar ik snap dat je niet al te veel op wilt verheugen voor als het niet zo is. Dat heb ik ook. 
Ik zag net op 1 van de testen die ik heb liggen dat je al 4 dagen eerder kan testen. Dat zou betekenen dat ik gister al had kunnen testen..  maar denk dat jij toch nog even wacht. Al vind ik dat wel moeilijk :)
 
Terug
Bovenaan