Help! Zwangerschapsymptomen of toch menstruatie?

Ik ben een half jaar geleden bevallen van ons eerste zoontje.
Nu heb ik 2x een cyclus gehad van 49 dagen. Zat vandaag op dag 31 maar voelde me al paar dagen wat raar, duizelig en moe dus dacht zal eens testen en dus positief.......
 Vind het heel onwerkelijk 
 
Hii demi,
snap je onrust! Maar wacht het nog heel even af! Bij mijn eerste had ik die innestelingsbloeding 3 dagen voor mijn NOD. Duurde 1,5 dag. Dus het kan nog. Wil je uiteraard geen valse hoop geven, maar dit zegt dus niks. 
Ik duim gewoon met je mee!
 
wauw yvonne.. lange cyclus haha! Ene kant ideaal zo weinig ongesteld, anderzijds best rottig als je zwanger probeert te worden. 
 
 
Hi Daisy! 
Had je toen ook echt bloed zoals een menstruatie? Die 3 dagen lang? 
Ik denk dat het namelijk echt een menstruatie is alhoewel ik nog wel steeds steken heb. Apart he. Wanneer had jij toen getest? 
Mijn test bleef negatief gisteren voor 4 dagen NOD wanneer ik niet ongesteld zou zijn zeg maar. 
Liefs Demi 
 
Jaa de eerste was een "ongelukje" 
haha ik kwam er dus pas laat achter omdat ik dacht dat die bloeding een mislukte menstruatie was ofzo. Heel vreemd want ik was gewoon aan de pil en ineens werd ik na 3 weken tijdens de strip ongesteld (innesteling) 3 dagen... en daarna ineens niet ongesteld in mn stopweek.. nouja whatever, dacht ik.. dus slikte gewoon door en toen ik bij de 2e stopweek weer niet ongesteld werd dacht ik hmm.. Zwanger ?!! Was heeeel stipt dus hoe dat heeft mogen gebeuren mag joost weten...: maar inmiddels een geweldige zoon
 
Hi Daisy! 
Aaahhh zoooc. Ja ik heb echt nu 2 dagen goed gebloed om het maar zo te zeggen en nu oud bloed. 
Ik denk echt dat dit een menstruatie is nu. Als ik volgende maand weer een korte cyclus heb ga ik naar de dokter toe. Zat op cyclus dag 17 toen ik begon te bloeden vandaar dat ik misschien eerst dag een innestelingsbloeding te zijn. 
Maar goed niet dus. 
Dan was het voor jullie ook wel even schrikken toen je door je pil zwanger bleek te zijn. Mijn zus heeft destijds hetzelfde mee gemaakt. Apart dat dat kan he? 
Liefs Demi
 
Terug
Bovenaan