HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze zei tijdens de echo dat ze helemaal geen teken zag van een zwangerschap. Ze zei dat mijn baarmoeder eruit zag alsof hij net een menstruatie heeft gehad met een dikte van 6,8 mm en follikels van 9 mm. Dus ik kan wel zwanger zijn als het voor een echo te vroeg was?
Op 4 juli zou je 5 weken zwanger zijn, als je zwanger bent.... Dan moeten ze wel bij de echo kunnen zien dat je zwanger bent, er toen bevestigd dat er geen teken van zwangerschap is en dat je net ongesteld bent geweest......

Nu 6 weken, dan zou hartje al kunnen kloppen....

Dus waar komt je twijfel dan vandaan??

Wanneer ga je accepteren dat je niet zwanger bent?
 
Op 4 juli zou je 5 weken zwanger zijn, als je zwanger bent.... Dan moeten ze wel bij de echo kunnen zien dat je zwanger bent, er toen bevestigd dat er geen teken van zwangerschap is en dat je net ongesteld bent geweest......

Nu 6 weken, dan zou hartje al kunnen kloppen....

Dus waar komt je twijfel dan vandaan??

Wanneer ga je accepteren dat je niet zwanger bent?
Ik ben bang omdat er zoveel mensen zijn die later pas positief testen en dan ineens al 3 maanden zwanger zijn. En ik heb zo'n last van gespannen borsten en van lage rugpijn dat ik twijfel
 
Nee dit was niet te vroeg, voor het bloedprikken. Wel voor de echo.
Nee hoor. Als mevrouw groeiende follikels heeft gezien is dat een teken dat er nieuwe eitjes aan het rijpen zijn, wat niet gebeurt tijdens een zwangerschap. Je ziet indd niet / niet bijsterveel van een eventuele zwangerschap zelf, maar eitjes van 10mm heb je niet standaard.
 
Nee hoor. Als mevrouw groeiende follikels heeft gezien is dat een teken dat er nieuwe eitjes aan het rijpen zijn, wat niet gebeurt tijdens een zwangerschap. Je ziet indd niet / niet bijsterveel van een eventuele zwangerschap zelf, maar eitjes van 10mm heb je niet standaard.
Nee daarom, omdat je niet veel ziet van een zwangerschap dacht ik; ik ben te vroeg gegaan. Want als ik vorige week was gegaan dan had ze wel wat gezien. Ze zei dus dat er geen vrij vocht was, een baarmoederslijmvlies van 6,8 mm en follikels van 7,8,9 en ongeveer 10 mm. En ze zag dus geen tekenen van een zwangerschap, maar ik ben dus te vroeg gegaan.
 
Wat dacht je van stress. Wat dacht je van een aankomende ovulatie. Wat dacht je van, gewoon graag zwanger willen zijn. Wat dacht je van gewoon gewoon gewoon.
Nee ik meen het. Ik kan hier niet meer serieus op reageren. Ik en vele dames met mij (EN ZELFS ARTSEN EN ECHOSCOPISTEN DIE ER VOOR HEBBEN GELEERD) hebben zeer veel pogingen gedaan om je netjes uit te leggen dat de kans gewoon 0% is. En als het zou bestaan zelf minder dan 0%. Maar je wil het niet horen
Dus ik wens je veel succes in je verdere leven. Want dit is gewoon ziekelijk
Ik geloof niet dat stress ervoor zorgt dat je borsten gespannen gaan staan met dikke blauwe aderen erop en lage rugpijn veroorzaakt. Maar goed zoals ik aangaf was die vrouw erg onaardig en ik kon niks vragen. Dus ik zit met onbeantwoorde vragen zoals die dikte en die follikels. En aangezien zij zelf ook steeds herhaalde dat ik te vroeg kwam baard me dat zorgen.
Maar goed bedankt voor je antwoorden!
 
Oh help. Nee, je bent NIET zwanger. Dan had je onderhand echt wel positief getest op de bloedonderzoeken, wat niet het geval is.
Follikels groeien naar aanleiding van je ovulatie. Vanaf ongeveer 20mm kan je een eisprong krijgen. De echoscopiste gaf aan dat je baarmoeder eruit zag alsof je net had gemenstrueerd, dus dan zou je absoluut niet zwanger kunnen zijn.
Gespannen borsten en lage rugpijn heb ik standaard wanneer ik moet ovuleren dus dat kan daarvan een teken zijn. Mogelijks ben je er nu zo enorm op gefocust dat je dit harder voelt dan anders. Volgens de data die ik las, is je lichaam zich volgens mij gewoon aan het voorbereiden op een volgende eisprong. Dus wees in ieder geval voorzichtig als je nog gemeenschap zou hebben deze dagen/binnenkort.
En zoek inderdaad professionele hulp voor je paniekreactie en obsessie want dit is niet gezond. Je praat jezelf zo een schijnzwangerschap aan heb ik het idee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan