HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee. Jij maakt er zelf van dat wij alleen anaal lezen. Ik heb meermaals zelf geschreven ‘zonder vaginale penetratie’ wat volgens jouw eigen verhaal zo is. Al heb je ondersteboven achterstevoren binnenstebuiten seks. Zou mij een worst wezen. Het gaat mij erom dat jij jezelf aan het overtuigen bent dan je zwanger bent, terwijl ALLES het tegendeel bewijst
En je psych kan ene telefonisch consult of via beeld bellen doen. Niet zo ingewikkeld. En hij kan jou ook vertellen dat je gewoon niet zwanger bent. Of hij adviseert ook voor ene laatste keer een test te doen.
En als je man het zielig vindt rijdt hij NU naar de supermarkt of apotheek om een test te halen. En als jullie allebei zien dat deze gewoon negatief is kunnen jullie allebei weer gewoon verder met je leven.
Was ook zo. Hij is niet in mij geweest daar ben ik 1000% zeker van. Maar of hij heeft gewereven of niet en of hij is klaargekomen of voorvocht had daar ben ik niet zeker van. Nogmaals we zijn de hele dag door met vrienden dus snel naar een apotheek of alleen naar de supermarkt is nu niet haalbaar. De pyscholoog gaf aan dat hij niks kan doen als ik geloof zwanger te zijn. Of ik nou 100 keer test of 200 keer daar veranderd er niks aan zei hij.
Ik vind het gewoon jammer dat ik hier niet snel kan prikken of een echo kan maken.

Mijn gedachten is niet dat het onmogelijk is dat je zwanger bent,

Het komt zeker vaak voor dat je te vroeg test of dat test negatief aangeeft terwijl je wel zwanger bent

Mijn punt is dat ze bij de echo wel moesten kunnen zien dat je zwanger was, geen baby maar wel tekenen van zwangerschap

Je kan volgende menstruatie nog afwachten, en zwangerschap test, bloedtest en nog een echo maken

Als alles negatief is en je kan nog niet loslaten, dan heb je een andere probleem helaas....
Ja dat wil ik graag. Alleen is dit dus het probleem, ik kan geen echo maken of bloedprikken omdat ik hier niks ken en het dan al zoiezo niet vertrouw. Daarbij zijn we dus de hele dag met vrienden van ochtend tot nacht en kan ik niet snel een test kope .
Wat een ellende zie je ! Jij bent de enige die me snapt

Was ook zo. Hij is niet in mij geweest daar ben ik 1000% zeker van. Maar of hij heeft gewereven of niet en of hij is klaargekomen of voorvocht had daar ben ik niet zeker van. Nogmaals we zijn de hele dag door met vrienden dus snel naar een apotheek of alleen naar de supermarkt is nu niet haalbaar. De pyscholoog gaf aan dat hij niks kan doen als ik geloof zwanger te zijn. Of ik nou 100 keer test of 200 keer daar veranderd er niks aan zei hij.
Ik vind het gewoon jammer dat ik hier niet snel kan prikken of een echo kan maken.
Als dit jouw (jullie) leven zo beheerst heb je toch even schijt aan die vrienden? Je kunt toch echt prima ergens 1 momentje privé inplannen. Dat is een slechte smoes, sorry hoor

Als dit jouw (jullie) leven zo beheerst heb je toch even schijt aan die vrienden? Je kunt toch echt prima ergens 1 momentje privé inplannen. Dat is een slechte smoes, sorry hoor
Ik ga dat doen ja. Uitzoeken hoe en wanneer maar ik ga inderdaad even een test kopen. Of zal ik beter wachten tot 19 augustus dan zou me volgende menstruatie moeten beginnen. Maar weet nu al dat dat niet het geval zal zijn.

Kijk. Het maakt niks uit wat je doet. Want ik weet nu al, als die test negatief zegt, wantrouw je het toch want ‘dat uit het buitenland is niet te vertrouwen’. En als je komend weekend ongesteld wordt, denk je ook dat het een pseudo menstruatie is ‘want er zijn meerdere dames die bloeden tijdens een zwangerschap’

Kijk. Het maakt niks uit wat je doet. Want ik weet nu al, als die test negatief zegt, wantrouw je het toch want ‘dat uit het buitenland is niet te vertrouwen’. En als je komend weekend ongesteld wordt, denk je ook dat het een pseudo menstruatie is ‘want er zijn meerdere dames die bloeden tijdens een zwangerschap’
Klopt, ik moet eigenlijk een nieuwe echo, want nu zou het betrouwbaar zijn. Of een bloedtest aan een gewone test heb ik niks, want gebeurd vaker dat die verkeerde uitslagen geven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan