Was ook zo. Hij is niet in mij geweest daar ben ik 1000% zeker van. Maar of hij heeft gewereven of niet en of hij is klaargekomen of voorvocht had daar ben ik niet zeker van. Nogmaals we zijn de hele dag door met vrienden dus snel naar een apotheek of alleen naar de supermarkt is nu niet haalbaar. De pyscholoog gaf aan dat hij niks kan doen als ik geloof zwanger te zijn. Of ik nou 100 keer test of 200 keer daar veranderd er niks aan zei hij.Nee. Jij maakt er zelf van dat wij alleen anaal lezen. Ik heb meermaals zelf geschreven ‘zonder vaginale penetratie’ wat volgens jouw eigen verhaal zo is. Al heb je ondersteboven achterstevoren binnenstebuiten seks. Zou mij een worst wezen. Het gaat mij erom dat jij jezelf aan het overtuigen bent dan je zwanger bent, terwijl ALLES het tegendeel bewijst
En je psych kan ene telefonisch consult of via beeld bellen doen. Niet zo ingewikkeld. En hij kan jou ook vertellen dat je gewoon niet zwanger bent. Of hij adviseert ook voor ene laatste keer een test te doen.
En als je man het zielig vindt rijdt hij NU naar de supermarkt of apotheek om een test te halen. En als jullie allebei zien dat deze gewoon negatief is kunnen jullie allebei weer gewoon verder met je leven.
Ik vind het gewoon jammer dat ik hier niet snel kan prikken of een echo kan maken.