HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet je wat jammer is. Ik krijg geen normale reacties omdat iedereen alleen leest dat ik anale sex heb gehad. Dan roept iedereen direct al ja kan niet. Maar ik de praktijk kan het zeer zeker en komt vaker voor dan jullie denken. Ik weet niet meer of mijn vent tegen mijn vagina aan heeft gewreven. Dus daar zit mijn angst. Het gebeurd vaak dat sperma toch lekt in de vagina vandaar mijn vraag. Jullie lezen alleen anale sex dus; oh deze meid is gek. Nou nee. Volgens de huisarts kan het gebeuren dat je hierdoor zwanger raakt en dan puur van sperma of VOORVOCHT dat lekt.
JA JE KUNT VAN VOORVOCHT ZWANGER RAKEN MAAR DAN TEST JE 4 WEKEN LATER
ALLANG POSITIEF
 
Maar ik begin gewoon te denken dat je graag zwanger wilt zijn. En dan nu nog steeds of alweer geen anticonceptie gebruikt. En dan blijk je zo bij je volgende cyclus wellicht wel zwanger. En dan kloppen de weken niet. En zo zit je je vent er lekker in te luizen.
 
JA JE KUNT VAN VOORVOCHT ZWANGER RAKEN MAAR DAN TEST JE 4 WEKEN LATER
ALLANG POSITIEF
Hoe kom jij aan 4 weken. Als mijn sex op 8 juli was. Ik 'volgens' de app 8 jullie mijn ovulatie had. Stel dat mijn eisprong toch rond 12/13 juli was. Dan zat ik tijdens mijn bloedonderzoek ZEKER NIET ruim 4 weken daarna maar net 3 weekjes. Dus dan was het inderdaad te vroeg om wat te traceren
 
Maar ik begin gewoon te denken dat je graag zwanger wilt zijn. En dan nu nog steeds of alweer geen anticonceptie gebruikt. En dan blijk je zo bij je volgende cyclus wellicht wel zwanger. En dan kloppen de weken niet. En zo zit je je vent er lekker in te luizen.
Denk jij dat ik nu nog gemeenschap heb? Hell no ik moet eerst uitzoeken wat er is met me lichaam?
 
Hahaha omdat je zelf schrijft 9 augustus een laatste test te hebben gedaan
En neeeeee na 3 weken is er ook zeker wat te traceren in je bloed ‍
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan