HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je leed dat maak je zelf. Hopelijk kan je psycholoog hier wat mee. Maar weet je, ik zou hem nu vast bellen en een telefonisch consult aanvragen. Want als je zo doorgaat kun je direct serieus opgenomen wordne

Wat vind je man/vriend hier allemaal van?
 
Je leed dat maak je zelf. Hopelijk kan je psycholoog hier wat mee. Maar weet je, ik zou hem nu vast bellen en een telefonisch consult aanvragen. Want als je zo doorgaat kun je direct serieus opgenomen wordne

Wat vind je man/vriend hier allemaal van?
Maak ik zeker niet zelf helaas voor mij. Pyscholoog heb ik gesproken ja. Maar wat moet die voor mij doen als ik zwanger ben? Nou ja laat maar want jullie lezen alleen anale sex en dan is iemand gek.
 
Mijn man vind het heel erg voor me dat ik dit mee maak. Ik moet nu nog 2 weken wachten voor ik weer een bloedonderzoek kan doen terug in Nederland. Liefst vlieg ik vanavond al terug maar wil hem dat niet aandoen
 
Nee. Jij maakt er zelf van dat wij alleen anaal lezen. Ik heb meermaals zelf geschreven ‘zonder vaginale penetratie’ wat volgens jouw eigen verhaal zo is. Al heb je ondersteboven achterstevoren binnenstebuiten seks. Zou mij een worst wezen. Het gaat mij erom dat jij jezelf aan het overtuigen bent dan je zwanger bent, terwijl ALLES het tegendeel bewijst
En je psych kan ene telefonisch consult of via beeld bellen doen. Niet zo ingewikkeld. En hij kan jou ook vertellen dat je gewoon niet zwanger bent. Of hij adviseert ook voor ene laatste keer een test te doen.
En als je man het zielig vindt rijdt hij NU naar de supermarkt of apotheek om een test te halen. En als jullie allebei zien dat deze gewoon negatief is kunnen jullie allebei weer gewoon verder met je leven.
 
Mijn man vind het heel erg voor me dat ik dit mee maak. Ik moet nu nog 2 weken wachten voor ik weer een bloedonderzoek kan doen terug in Nederland. Liefst vlieg ik vanavond al terug maar wil hem dat niet aandoen
Mijn gedachten is niet dat het onmogelijk is dat je zwanger bent,

Het komt zeker vaak voor dat je te vroeg test of dat test negatief aangeeft terwijl je wel zwanger bent

Mijn punt is dat ze bij de echo wel moesten kunnen zien dat je zwanger was, geen baby maar wel tekenen van zwangerschap

Je kan volgende menstruatie nog afwachten, en zwangerschap test, bloedtest en nog een echo maken

Als alles negatief is en je kan nog niet loslaten, dan heb je een andere probleem helaas....
 
Ze is ongesteld geweest. Ze heeft 4 weken na de seks nog negatief getest. No way dat een zwangerschap ontstaan op 8 juli op 9 augustus met een urinetest nog te vroeg is. En 4 augustus een bloedtest. Reinste onzin!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan