herfstwandeling, wie gaat er mee

Hoi meiden,

mijn zoontje en ik gaan ook mee! We hebben er zin in en hopen dat het mooi weer wordt. Het enige is dat ik op A'dam CS moet overstappen met de kinderwagen,  ?hopelijk ben ik niet de enige, en kunnen we wat afspreken?

Groetjes Rina  

quote: rina77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-11-2008 18:21:54'));

Hoi meiden,

mijn zoontje en ik gaan ook mee! We hebben er zin in en hopen dat het mooi weer wordt. Het enige is dat ik op A'dam CS moet overstappen met de kinderwagen,  ?hopelijk ben ik niet de enige, en kunnen we wat afspreken?

Groetjes Rina  

hee rina waar kom je vandaan dan??

Hoi Patricia,

ik kom uit Hoorn, maar ik heb net ontdekt dat ik ook in Zaandam kan overstappen, dat is al een stuk beter!!

Jij komt van de andere kant naar Hilversum toch? Neem aan dat je ook moet overstappen, er is vast wel iemand die ff helpt, maar toch vindt ik het niet echt prettig.

Wel leuk hoor, om elkaar dan eens te zien, Ik schrijf niet heel veel maar lees wel vaak mee,

Ik zal me zo nog ff voorstellen in de voorsteltopic,

Groetjes van Rina

quote: rina77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-11-2008 18:38:03'));

Hoi Patricia,

ik kom uit Hoorn, maar ik heb net ontdekt dat ik ook in Zaandam kan overstappen, dat is al een stuk beter!!

Jij komt van de andere kant naar Hilversum toch? Neem aan dat je ook moet overstappen, er is vast wel iemand die ff helpt, maar toch vindt ik het niet echt prettig.

Wel leuk hoor, om elkaar dan eens te zien, Ik schrijf niet heel veel maar lees wel vaak mee,

Ik zal me zo nog ff voorstellen in de voorsteltopic,

Groetjes van Rina

oke dat is wel beter:)

ja ik moet 2keer overstappen in utrecht en amsterdamdus dat vind ik wel minder
maarja

liefs

quote: beestbende reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-11-2008 19:08:21'));

hoi hoi .ja patries,heb me ook ff aangemeld.wat een leuk idee.ik ga vanuit alkmaar met de trein.groetjes,karin

ja leuk idee he hebben ze leuk bedacht heb er wel zin in
alleen het is een boswandeling dus hoop dat er ook een pad is voor wandelaars met kinderwagens haha wat vaak is dit niet het geval maargoed

kus

Terug
Bovenaan