herfstwandeling, wie gaat er mee

Hallo allemaal,
Wat een leuk idee! Ik heb al een mailtje gestuurd naar Linda. Ik heb een kindje van ruim 9 maanden en woon in omgeving A'dam.
Het lijkt me ook erg leuk om mee te gaan en bussum lijkt me ook prima. Ik zou evt. nog iemand mee kunnen nemen maar dan wel meet een buggy. (zo'n grote auto heb ik nml niet!)
Data heb ik al doorgemaild naar Linda.
Mochten er nog mensen zijn die een Vondelparkje zien zitten a.s. zaterdag, leuk! Ik ga in ieder geval.
mijn mailadres is: lalafreggel@yahoo.com
Tot gauw!

heyhey

ik kan alleen mee, als ik met iemand mee kan rijden, die ook uit rotterdam komt.
k las dat tante reneke iemand mee kon vervoeren, maar lees niks meer van haar :D
dus mocht je dit lezen: kan ik dat a.u.b. met jou mee rijden?
anders wordt t een beetje een duur grapje namelijk. en dan ben ik ook anderhalf uur onderweg met t ov.
ik hoop dat ik mee kan rijden. lijkt me heel leuk om iedereen nou eens te ontmoeten. maar als ik niet met iemand mee kan rijden, moet ik helaas toch afzeggen.
ik hoor t wel.

liefs, do

hoi hoi

ook ik heb hem net ingevuld,wel heb ik een vraagje is er iemand die bij mij in de buurt woont????of me eventueel kan oppikken bij arnhem..
en ja wat moeten we allemaal meenemen en zijn er bijvoorbeeld kosten aanverbonden

nou heb er zin in:)

hoor het graag

ps mss als de dag zeker is kan ik een vriendin van me meenemen met haar kleine deze is van april

Hoi hoi,
Ik ben vandaag effe wezen kijken, wat de beste route is...
-Met de trein reis je naar Hilversum-Noord.
-Daar uitstappen, het station (-netje) uitlopen aan de kant van het  Mediapark, met de opnames studio's,(Pim Fortyn...)etc.
-Rechtsaf langs het Mediapark lopen, bij rotonde rechtdoor en vlak daarna bij de stoplichten linksaf.Deze straat heet de Witte Kruislaan.
-Inlopen en bij de T-splitsing rechtsaanhouden.Hier zie je de oprit van de televisietoren maar ook een fietspad, als je deze volgt eindig je op een kruispunt van de Bussumergrintweg en de Bachlaan.
-Hier moet je rechtsaf.Steek wel even over want na 5 minuutjes lopen ligt Bistro Robert.
Ik denk dat dit hooguit 10 of 15 minuutjes lopen is vanaf het station Hilversum Noord, helaas was er vroeger een bushalte voor Bistro Robert, maar die is opgeheven ivm weinig animo...
Er is ook een bushalte bij Hilversum Noord maar dat haalt niks uit, dat zou dan voor 400 meter zijn, daar je bij de Witte Kruislaan het bos in duikt...
Zo, was een lang verhaal...Misschien zouden we  onze gsm nummers uitwisselen, via de datumplanner, dan kunnen we elkaar die dag makkelijk bereiken mocht iemand de weg kwijt zijn...
Verders wil ik me best opofferen om dit stukje van 't station tot de bistro met m'n auto een paar keer te rijden, vooral als er mensen komen met jonge zelf lopende kinderen.Als die de wandeling nog mee moeten lopen is het misschien  iets te veel van 't goede.
Verders zou je via www.ovreisinformatie.nl kunnen kijken naar de route van jullie woonplaats naar station Hilversum Noord.
Voor mensen die met de auto komen en navigatie hebben moeten Spanderslaan 1 intoetsen, dit is het adres van Bistro Robert.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.
Groetjes Roos.

hoihoi

super dat je dit hebt uitgezocht. ik moet zelf ook nog even kijken hoe ik er moet komen heb helaas geen tommie in de auto die me kan helpen en ben ook niet zo'n held op de weg, maar dat komt vast wel allemaal goed hihihi

je had het over telefoonnummers uitwisselen via de datumprikker hoe had je dat gedacht. heb net even gekeken en kan alleen mijn eigen tel. invullen bij mijn gegevens maar zie nergens een optie om dat ook voor andere te doen.

ik ben wel bereid om de nummers via mijn email te verzamelen en ze daarna naar iedereen door te sturen. ik zal de mailtjes dan apart versturen en niet naar iedereen tegelijk aangezien sommige het vervelend vinden als hun email bekend wordt.

groetjes linda

ps begin er steeds meer zin in te krijgen oh de tussenstand tot dus ver is donderdag 20november, dan kunnen tot nu toe de meeste mensen

pps ik denk dat ik zondag bekend maak welke datum het wordt nav de datumprikker. ik moet morgen namelijk naar de kaakchirurch ga onder narcose en weet niet zeker hoe ik me zaterdag ga voelen.

Hoi hoi,

nou, ik moet wel een aardig stukje rijden (ruim 3 kwartier)   en heb ook  geen tomtom, dus wie weet wordt dat een nog langer ritje...

@Linda: succes bij de kaakchirurg.

Groetjes, Bianca

ook ik moet een eindje rijden, zeker 3 kwartier.
Maar ach, toch leuk voor een keertje!!
En bedankt voor het uitzoeken van het adres, ik heb wel een tommietom, alleen ik ben nogal eigenwijs en luister niet altijd optijd.. hihihi

Groetjes Suus

Hoi Suus en anderen...

nee hoor, ik vind het ook niet erg om voor dit uitje  wat langer in de auto te zitten.
Maarre...wat dan wel prettig zou zijn, is dat we niet precies in spitstijd zitten!!

Groetjes, Bianca

Terug
Bovenaan