herfstwandeling, wie gaat er mee

Hoi Linda,

Allereerst, sorry dat ik niet op je berichtje heb gereageerd. (mama`s uit Alkmaar eo)
Ik was namelijk in eerste instantie echt op zoek naar mama`s dichter bij mij in de buurt.

wat een leuk idee van je on een herfstwandeling te organiseren.
Ik werk zelf op donderdag dus helaas kan ik niet mee.

Ik las echter in een van je berichtjes dat het je ook leuk leek om in Alkmaar wat af te spreken met Trudi,monica en mij, dat lijkt me ook gezellig om eens te doen.
Ik zal het bij het Alkmaar topic in de groep gooien.

Helaas zit ik momenteel met een laptop met kuren en ik weet dus niet precies wanneer ik weer op het forum te vinden ben.

Groetjes Marieke

Linda, veel succes bij de kaakchirurg...

Oh en dames, weten we al een tijd??
We zitten natuurlijk allemaal met voeding en slaapjes. Tenminsten ik wel!!
groetjes
Suus

Hoi,

Sorry sorry dat ik niet eerder gerageerd heb!!

@ dotjuh tuurlijk kan je dan meerijden! Als ik die dag natuurlijk ook kan hihi, anders wordt t toch best lastig.

Ik ben met de auto een beetje afhankelijk of mn mannetje niet ineens naar ander kantoor moet, maar ik ga ervan uit dat we dat wel kunnen regelen.
Ik heb mn mail gestuurd naar Linda.

O en Linda heel veel succes bij de chirurg.... Ik moet 10 nov onder het mes

Liefs Reneke

hoi meiden,

nou hier komt ie dan de definitieve datum: tatarata
donderdag 20 november.
helaas kan niet iedereen op die datum, maar wel de meeste er hebben 9 meiden positief gereageerd en van 1 wacht ik nog op een reactie.

ik had als richtlijn 12 uur   neergezet, maar in verband met middag slaapjes is half 11 misschien makkelijker.

als er toch nog meiden mee willen (altijd welkom natuurlijk) willen die mij dan even een email sturen met een 06 nummer, dat lijkt mij wel makkelijk als er onverwacht toch iets tussen komt.

en nou maar hopen op heeeeel mooi weer (in ieder geval droog)

tot dan groetjes linda

ps operatie viel achteraf best tegen, heb nog veel last aan 1 kant, maar dat komt ook wel weer goed.

quote: happydays reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-11-2008 13:51:41'));

hoi meiden,

nou hier komt ie dan de definitieve datum: tatarata
donderdag 20 november.
helaas kan niet iedereen op die datum, maar wel de meeste er hebben 9 meiden positief gereageerd en van 1 wacht ik nog op een reactie.

ik had als richtlijn 12 uur   neergezet, maar in verband met middag slaapjes is half 11 misschien makkelijker.

als er toch nog meiden mee willen (altijd welkom natuurlijk) willen die mij dan even een email sturen met een 06 nummer, dat lijkt mij wel makkelijk als er onverwacht toch iets tussen komt.

en nou maar hopen op heeeeel mooi weer (in ieder geval droog)

tot dan groetjes linda

ps operatie viel achteraf best tegen, heb nog veel last aan 1 kant, maar dat komt ook wel weer goed.

hee meis
gelukkig dat de operatie goed ging...
nou ik ben van de party hoor 20novemberkom wel met de trein dus zal fijn zijn als er meer mensen met de trein gaan we met elkaar wat afspreken...
hoelang is de dag en eten we wat bij restaurant of wat doen we allemaal????
en is het wel makkelijk te doen een boswandeling met alle buggy,s/kinderwagens

@Monica: Lees net in de datumprikker dat je niet mee kan op de 20ste jammer. Binnenkort maar in Alkmaar even afspreken.

@ Patricia: Lees net dat Monica niet mee kan de 20ste. Dat betekend dat ik niet met haar mee rijd, maar met de trein ga. We spreken  dan wel even  een tijd af met iedereen die met de trein gaat hoe laat we op het station staan. Dan kunnen we met z'n allen die kant op lopen.
Bedoel je dat het lopen in het bos misschien niet makkelijk gaat met de buggy? Als je allebei hebt, een buggy en een stevigere wandelwagen (dan gaat het natuurlijk vooral om de grotere wielen) dan zou ik de wandelwagen meenemen. Beetje lastiger in de trein, maar een stuk prettiger in het bos.

X Trudi  

Hoi Linda,
Beterschap met je kaak he...vervelend lijkt me...
Ik moet a.s dinsdag m ´n laatste verstandskies laten trekken, minder erg dan jij, maar ook totaal geen zin in...
Enfin, wat betreft de mobiele nummers doorgeven, ik dacht dat dat wel kon via de datumprikker omdat ik zag dat er een mogelijkheid was dat mensen een reactie konden toevoegen, zoals het carpolen.In dat balkje dacht ik dan ook je nummer te kunnen vermelden, maar misschien is het inderdaad een beter idee als jij er inmiddels de energie weer voor hebt een mailtje rond te sturen met enkeel nummers.
Ik zal je zo mijn gsm doormailen, volgens mij stond jouw mailadres hier ergens...
Enne, wat betreft het eten, misschien moet iedereen maar voor zichzelf  brood meenemen, alleen dat zou dan weer wel betekenen dat we geen gebruik kunnen maken van die bistro, als we babies moeten verschonen en zo...Maar wie weet zijn jullie net zo makkelijk ingesteld als ik wat dat betreft, zou in de auto op achterbank kunnen of misschien wel in de kinderwagen...
Enfin, dit was mijn update-tje weer...
Groet Roos.

Terug
Bovenaan