Herkenbaar?

A

Anoniem

Guest

Hoi Meiden,

Wij zijn in april voor het eggie gestart en omdat ik niet zo goed weet wanneer mijn eitje komt wil ik het liefst om de dag klussen maar mijn mannetje is soms zooooooooo moe dat hij het niet meer aan kan! HA HA!
Het voelt soms zo onnatuurlijk! maar ja wij vrouwen hebbenin principe maar 1 dag! OH MOEILIJK!

Hoe gaan jullie daarmee om?

Groeten KV

Ik ben in april met de pil gestopt en heb sinds gisteren mn eerste menstruatie en had van te voren gezegd, we gaan er niet zo bewust mee bezig dat we gaan uitrekenen wanneer we het beste kunnen, maar heb net toch ff zo'n banner gemaakt om te zien wanneer ik vruchtbaar ben....... Wil het toch graag weten, omdat we inderdaad maar 1 dag hebben in principe en anders is de kans toch erg klein.....
Succes!
Liefs, Susanne

Haha, ja dat is heel herkenbaar!!
Wij zitten in ronde 5. Mijn mannetje werkt in ploegendiensten die wekelijks en soms zelf per dag kunnen verschillen. Hij werkt dus ook soms ’s avonds en ’s nachts. Op de een of andere manier zijn deze uren toch vermoeiender. ;o) Een aantal dagen van te voren “waarschuw” ik hem al dat de “verplichte” klusdagen er aan komen. We proberen het wel spontaan en gezellig te houden, maar soms is de timing gewoon te zwaar. Hahaha.

Groetjes,

Sara

Haha, heel herkenbaar hoor.. Zelf hoeft seks voor mij niet elke dag. Elke week is meer dan genoeg hihi..
Maar nu... tja das een heel ander verhaal.. Elke dag tijdens mn vruchtbare periode, en daarna voor de zekerheid ook om de dag, want stel dat ik nou een van die vrouwen ben dat ik een te late eisprong heb......Mijn mannetje is ook vaak moe als die thuis is van werken en wil op tijd naar bed.. Maar ja eerst maar klussen, daarna kunnen we slapen haha.. Het is erg ik weet het, maar moet er wat voor over hebben.. We hebben ons wel voorgenomen dat als het deze maand niet raak is, we het wel relaxter aan gaan doen...
Ik ben er nu zo ontzettend mee bezig.. Elk gevoel, krampje in mn buik denk ik: Wat is dat? ZOu dat?..... Om gek van te worden....

ja ik kan het me indenken!
mijn vriend heeft niet zo'n hoog libido (zal ik maar zeggen) hij heeft drukke baan en is veel weg en vaak moe.   ik had het er met hem over gehad hoe we dat aan moeten gaan pakken en hij zei uit zijn eigen , tja we moeten toch proberen zoveel mogelijk te klussen....ik ben benieuwd zeker omdat ik ook niet weet wanneer mijn ei komt dus dat kan een lange periode zijn!!!
voelt idd onnatuurlijk en ik denk dat als je langer bezig bent dat het ook wat minder word,dat hou je niet vol!!!

Ik maakte mij daar ook druk om, had ook niet hoog libido, maar nu ik met de pil ben gestopt is ie omhoog geschoten hoor! vriendlief was helemaal blij verrast!!
Maar idd, denk niet dat je dat maanden vol gaat houden om zo veel te klussen zeg maar.....
Ik ga wel proberen een beetje gericht te klussen, maar vertel verder maar niet aan mn vriend wanneer mn ei is, voor hem mag het toch elke dag wel dus.....

Suus

Hoi!

Hier ook zo een. Ik heb eigenlijk maar zelden echt zin in seks, ben meer een knuffeltype zeg maar....alleen zijn daarnog nooit kindertjes van gekomen...haha!

Maar even serieus. Ik heb een regelmatige cyclus en weet dus precies wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. We doen het dan ook trouw op die dagen. Soms met zin, soms ook zonder zin. Dan is het gewoon: zullen we even? en dan snel maar gaan slapen... Niet echt romantisch, maar ik vind het toch echt zonde om er een maand voor te laten schieten.

Na ruim een jaar bezig zijn is de lol er ook echt wel vanaf. Het voelt meer als een verplicht nummer. Seks wordt steeds meer beladen, maar goed, ik weet zo 1,2,3 ook niet hoe dat kan veranderen. In de niet vruchtbare periodes vrijen we ook wel, maar zijn vaak vreselijk moe. Allebei een drukke baan, mijn man studeert nog in de avonduren en al een kleintje van 20 maanden.

Ach, gewoonn blijven klussen, het komt vanzelf (nou ja, bijna dan).

Liefs,

Ginger

Och jee, die van mij is daar nooit te moe voor . Kom op verleid hem dan kan hij toch geen "nee"meer zeggen!!!

Terug
Bovenaan