Herkenbaar?

He Pompom

Is kamasutra niet waarbij je van die aparte standjes in hebt. Ik ben zelf zo stijf als een hark. Het leek mij in eerste instantie ook wel wat maar mijn man zei dat gaat ons nooit lukken hahaha. Dus jou bevalt het goed.

Groet Sharine

Hihi,

Ik moest wel even wat gniffelen om jullie verhalen en Kama Sutra taferelen.

Het verhaal is trouwens wel herkenbaar hoor.
Wanneer je het gevoel hebt dat het nu wel moet gebeuren (babytechnisch gezien dan), voelt mijn mannetje zich toch wat meer gepusht. En ik moet toch ook echt wel zin maken meestal (ach ja, 't is voor het goede doel).

De eerste paar keer wil nog wel, maar na een week begint het enthousiasme bij ons  toch ook wel  wat af te nemen.

De eerste ronde hebben wij iedere dag geklust rond de vruchtbare periode, maar ik hoorde later dat dit niet zo goed is voor het zwemvermogen v/d zaadjes en dat het om de dag beter is.

De tweede ronde hebben we om de dag geklust.

De derde ronde om de dag en soms ook twee dagen achter elkaar.

Nu ben ik er via fertilityfriend.com achter gekomen dat ik de vorige ronde mijn ei pas had op dag 24. Wanneer ik dan al op dag 14 begin met klussen is mijn man ook wel een keer wat klusmoe.

Deze ronde willen we dan toch wat later starten met klussen (vanaf dag 18 ongeveer).

We hopen dat er dan deze ronde een heel snel en sterk zaadje bij een mooi eitje mag komen...

Veel plezier en suc6 allemaal onder de lakens (hihihi)

Liefs,

Twinkel3

Ja ik heb inderdaad ook dat 'probleem', mijn partner wilde niet zo vaak en toen ik het over verplichte dagen had wilde hij helemaal niet meer.
We hebben het inmiddels uitgepraat. We vrijen vanaf dat ik niet meer ongesteld ben om de dag net zolang tot mijn temp. omhoog schiet, dan heb ik een eisprong gehad en heeft het niet meer zoveel zin.

Dan stoppen we even. En dan is het ook weer leuk als we weer 'mogen'. We kunnen er goed mee overweg zo en het blijft leuk in bed, ook omdat ik zoveel van hem houd en op die intieme momenten me heel dicht bij hem voel.

Ik lees ook dat er meiden zijn die elke dag vrijen, dat heeft de huisarts ons afgeraden omdat het zaad dan nog te 'jong' is en niet sterk genoeg om zijn werk te doen.
Dus ik zou willen zeggen kwel jezelf niet met het tegen je zin elke dag doen, want het is zelfs niet goed. Sperma kan 3 tot 4 dagen in je lichaam overleven dus om de dag ben je ruim voorzien zeg maar.

En dan nog schijn je per cyclus maar 15% kans te hebben....

Ik wens iedereen veel succes!!

liefs Kersensnoepje

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2007 19:37:34'));

He Pompom

Is kamasutra niet waarbij je van die aparte standjes in hebt. Ik ben zelf zo stijf als een hark. Het leek mij in eerste instantie ook wel wat maar mijn man zei dat gaat ons nooit lukken hahaha. Dus jou bevalt het goed.

Groet Sharine

Ja inderdaad! Bij sommige standjes is aardig wat lenigheid vereist, maar heel veel zijn heel goed te doen.

Boek: 100% kama sutra van Nicole Bailey.
Het boek is echt super. Alles staat heel netjes uitgelegd.
De standjes zijn niet zozeer bedoelt voor ruige sex, maar meer om je nader tot mekaar te brengen.

Terug
Bovenaan