Herkenbaar?

eerst klikken op nederlandse boeken en dan kun je links kiezen voor erotiek (kama sutra is daar te vinden) of zwangerschap.

ow oke.... ben niet zo handig met de pc...... hihi!
bedankt voor de tip!

Haha graag gedaan.

Ik ga pannekoeken bakken! M'n mannetje is net thuis en heeft honger
Tot morgen! (of straks, maar zeker morgen)

eet smakelijk en tot morgen/vanavond.....
ben er morgen vast wel, ook nog vrij dus zal wel veel hier zijn morgen!

doeidoei!

Fijn te horen dat ik ook niet de enige ben met een niet zo'n hoog libido, schaamde me al een beetje.., alhoewel  het inderdaad na het stoppen met de pil wel meer is geworden..  Aan mijn vriend ligt het iig niet..  Vanaf het begin heb ik ook tegen mezelf gezegd, 'ik ga er niet teveel mee bezig'. Dus wel..   Zeker wanneer je libido niet zo hoog ga je toch een beetje rekenen wanneer je vruchtbare dagen zijn. Gelukkig heb ik wel een regelmatige cyclus, dus ik ga er dan maar vanuit dan ik mijn eisprong juist heb berekend....

Liefs,
Jazz

Hoi meiden,
Leuk om de reacties te lezen!

Maar aan mijn libido ligt het niet, sinds dat wij voor het eggie gaan ben ik niet meer te stoppen! Ha Ha! maar mijn mannetje is het probleem die is veel te moe! (zegt hij)
of zou hij stiekum toch een beetje terug krabbelen, als ik dat tegen hem zeg, zegt hij nee natuurlijk niet ik wil ook graag een kleintje, maar soms ben ik bang datik hem teveel gepushed heb! ik zeur nmlk al een jaar!

Veel liefs KV

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2007 18:45:35'));

eet smakelijk en tot morgen/vanavond.....
ben er morgen vast wel, ook nog vrij dus zal wel veel hier zijn morgen!

doeidoei!

De kamasutra bevalt goed!  
We gaan vanavond is wat dingen uitproberen!

Hij stond er wel even van te kijken, maar hij heeft het boek niet meer weggelegd!
Hahahaha

Terug
Bovenaan