Herkent iemand deze symptonen? Wordt er gek van....

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Wij zijn inmiddels meer dan een jaar bezig om zwanger te worden. We denken zelf dat het nog niet gelukt is omdat we een nogal roerig jaartje achter de rug hebben. Normaal heb ik alleen maar hoofdpijn als ik ongi moet worden. Nu heb ik al een week de volgende klachten:

- moe, moe en nog eens moe
- licht in mijn hoofd
- meer afscheiding dan normaal
- bloedend tandvlees
- gevoelige borsten
- rommelend gevoel in mijn buik

En ik heb gedroomd dat ik zwanger ben! Volgens mij is het ook raak maar ik heb pas vrijdag 4 augustus mijn NOD. Mijn vraag is of jullie bovenstaande verschijnselen herkennen. Op de diverse internetsites staat van wel maar ik hoor graag jullie ervaringen als "ervaringsdeskundigen"!
Veel succes met klussen en blijven hopen!
Ik houd jullie op de hoogte. Denk dat ik morgenochtend (2 augustus) alvast maar een testje ga doen. Ik kan echt niet wachten tot vrijdag.......

Liefs,
Cameltje

Hai Camel,

Ik herken die dingen zeker.
Gerommel in je buik,
darmen van streek,
steken in je buik,
brandend maagzuur,
gevoelige borsten.

Meeste van deze dingen heb ik normaal nooit.
Ik heb ook gedroomd dat ik zwanger was, 7 maanden wel te verstaan!! en ik wist nog van niks.

Had gisteren mijn NOD, heb zwangerschapstesten besteld via internet en zodra die er zijn ga ik testen. Ben benieuwd.

Jij oook succes met je test en als ik de symptonen zo bekijk heeft of je lichaam je verschrikkelijk voor de gek, of je bent zwanger, laten we hopen het laatste succes!

Liefs Annemiek

Bedankt voor je snelle reactie!
Op welke site bestel jij je tests en hoe lang duurt het voordat je ze in huis hebt?
Ik geef elke keer een vermogen uit bij de drogist.

Liefs,
Cameltje

hahaha.... ja, clear bleu tests zeker? niet te betalen.
Ik heb ze voor het eerst besteld op www.zwangerschaptest.nu, 9 tests voor iets van 18 euro (incl verzendkosten) dat scheelt een stuk!
Ik verwacht ze morgen te hebben (heb ze maandag besteld). Hoop alleen dat ze door de brievenbus passen en ze ze niet bij de buren afleveren ofzo hahaha!

Liefs Annemiek

Nou dames, dat klinkt allemaal veelbelovend, hoor. Ondanks dat ik uit eigen ervaring weet dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden, hoop ik voor jullie allebei dat het raak is. Hopelijk kunnen jullie snel testen, dan ben je van die ellendige onzekerheid af. Dat is echt zenuwslopend hè?

Succes!

Tammy (ronde 7, 1e kindje, wacht op eisprong)

Hoi meiden,

zit in het zelfde schuitje. Nee ik heb de test bij de etos gehaald en niet via internet besteld. Het was de eerste keer dat ik een test heb gehaald. Kosten trouwens rond de 7 euro.

werkt met 1 of 2 streepjes, ik zie het morgen wel.

weet ik in ieder geval wat denk ik maar.

liefs talke

Hoi,

Die zwangerschapstesten van zwangerschapstest.nu die gaan gewoon door de brievenbus hoor, dus maak je geen zorgen (ik weet het uit eigen ervaring, ik vroeg het mij toen ook af).

Groetjes, jelka

Hoi Camel,

Ik heb op dit moment dezelfde kachten als jou,alleen geen bloedend tandvlees.Moet nog tot maandag wachten met testen.Ik kan echt aan niets anders meer denken.word gek van mezelf.
Ik denk dat je droom uit gaat komen,ergens diep van binnen weet je lichaam dat je zwanger bent. Succes ermee!!!!!!!!!!!!!!1

groetjes

Terug
Bovenaan