Herkent iemand deze symptonen? Wordt er gek van....

Ai, wat een onzekerheid.. goed van je dat je een week wacht.
Het kan heel goed dat je nu negatief test en volgende week positief.

Ik ga voor je duimen!

Liefs Julia.

ps. ik ga de 11de ook testen als ik dan nog niet ongi ben!

Hoi allemaal, ik ben Tilly en ben 25 jaar.
Ik heb een zoontje van 3 jaar oud en ben op dit moment bezig zwanger te worden van de tweede. December 2005 ben ik gestopt met de pil en tot op heden nog geen goed nieuws.
Maandag 14 augustus heb ik mijn NOD, maar voel me sinds deze week zooo raar.....
Ik heb van die wee krampen( het lijkt alsof ik weeen heb)  in mijn baarmoeder, af en toe misselijk, pijnlijke borsten, buikpijn, vreeeesselijk hoofdpijn en ben soms gedisorienteerd. En als ik dan te veel doe, lijkt het alsof ik een harde buik krijg..
 Ik vind het echt raar, heeft iemand van jullie deze symptomen ook??

Groetjes van Tilly uit Amsterdam.

quote: tilly22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2006 12:22:09'));

Ik heb een zoontje van 3 jaar oud en ben op dit moment bezig zwanger te worden van de tweede. December 2005 ben ik gestopt met de pil en tot op heden nog geen goed nieuws.
Maandag 14 augustus heb ik mijn NOD, maar voel me sinds deze week zooo raar.....
Ik heb van die wee krampen( het lijkt alsof ik weeen heb)  in mijn baarmoeder, af en toe misselijk, pijnlijke borsten, buikpijn, vreeeesselijk hoofdpijn en ben soms gedisorienteerd. En als ik dan te veel doe, lijkt het alsof ik een harde buik krijg..

Dag Tilly,

Ik heb ook een kind van 3 en ben in april 2005 gestopt met de pil. Ik heb wel een  MK gehad in januari (en 3 voor de zwangerschap van mijn kind).

Ik weet niet goed wanneer ik mijn NOD heb  (onregelmatig) ben daarom aan  het  tempen (heb bij andere discussie  gevr hoe het nou echt werkt......).
Ik ben nu op dag 39 en  heb ook spanning op mijn buik. Vooral  als ik probeer hem in te houden is het net of dat niet helemaal  gaat  (ik heb een beetje een buik van mijzelf...) Verder gevoelige borsten en gisteren krampen alsof ik ongesteld werd. Vorige week dinsdga had ik dat ook al en  pijn in mijn onderrug.  Toen had ik ook voor het eerst steken onderin mijn lies (bandenpijn) waardoor ik dacht ik zou wel eens zwanger kunnen zijn.
Ben alleen al te veel  teleurgesteld geweest en durf niet meer te testen...
gr Sandra

quote: SandraD reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2006 12:45:35'));

quote: tilly22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2006 12:22:09'));

Dag Tilly,

Ik heb ook een kind van 3 en ben in april 2005 gestopt met de pil. Ik heb wel een  MK gehad in januari (en 3 voor de zwangerschap van mijn kind).

Ik weet niet goed wanneer ik mijn NOD heb  (onregelmatig) ben daarom aan  het  tempen (heb bij andere discussie  gevr hoe het nou echt werkt......).
Ik ben nu op dag 39 en  heb ook spanning op mijn buik. Vooral  als ik probeer hem in te houden is het net of dat niet helemaal  gaat  (ik heb een beetje een buik van mijzelf...) Verder gevoelige borsten en gisteren krampen alsof ik ongesteld werd. Vorige week dinsdga had ik dat ook al en  pijn in mijn onderrug.  Toen had ik ook voor het eerst steken onderin mijn lies (bandenpijn) waardoor ik dacht ik zou wel eens zwanger kunnen zijn.
Ben alleen al te veel  teleurgesteld geweest en durf niet meer te testen...
gr Sandra

Beste Sandra D,

Als ik jou was zou ik gewoon lekker testen. Is ook beter voor jou dan weet je meteen waar je aan toe bent. Je moest eens weten hoevaak ik heb getest omdat ik dacht de sypmtomen te hebben. Het komt heel vaak voor dat vrouwen zo danig zwanger willen worden, dat ze de HCG hormonen aanmaken.
Gek he?
groetjes Tilly22

hoi cameltje,

ik lees nu jouw hele verhaal.
leefde met je mee.
maar, het kan zijn dat ik t heb misgelopen en je een ander onderwerp hebt geopend...
maar hoe is t afgelopen??

groetjes.

sorrij, ben effe terug gegaan naar alle onderwerpen,
en zag dat je toch  ongi bent geworden.
wat houd je lichaam je soms voor de gek hé?

xxx

Terug
Bovenaan