Herkent iemand deze symptonen? Wordt er gek van....

Nee, ik heb niet opnieuw getest. Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus. Morgen (4-8) moet ik dus ongi worden. Als ik het morgen NIET ben, ga ik zaterdagochtend testen.
Ondertussen weet ik het echt niet meer. Ben helemaal van slag. Moet nog ff doorzetten tot zaterdag (hoop ik!!!) en dan weten we meer.
Hopen dat het raak is, kan ik mijn hubbie een mooi verjaardagskadootje geven. Die is namelijk zondag jarig....
Duimen jullie mee???????
Blijf vooral reageren met jullie steun en jullie eigen verhalen/verschijnselen.
We slepen elkaar er wel doorheen toch???
Tot gauw!!

Cameltje

Ben benieuwd Camel.. Knap van je om morgen pas te testen..
En leuk voor je hubbie als het zo is!

Ik zal voor je duimen.. heb ook een beetje dezelfde symptomen.. mijn nod is 8 augustus.. duim je ook voor mij?

Liefs Julia

ps. Hoe laat ga je testen??? Ga ik morgen even kijken..

Heey meiden,

Echt super dat jullie zo blijven reageren. Vandaag om de haverklap naar de WC geweest om te kijken of de rode duivels gearriveerd waren, niet dus....
Heb mijn cyclussen van de afgelopen maanden goed bijgehouden en ik ben geen 1 dag overtijd geweest. Raar hoor allemaal......
Het blijft ondertussen maar rommelen in mijn darmen en mijn borsten zijn kogelhard. Vanochtend toen ik mijn tanden aan het poetsen was, moest ik opeens overgeven.

Ben maar zo bang dat het "zwanger zijn" tussen mijn oren zit en dat het zo ontzettend tegenvalt als het NIET raak is. Mijn hubbie heeft al 3 kids uit een vorig huwelijk dus ik heb geen idee hoe hij gaat reageren als het raak is. Tuurlijk is hij blij dat weet ik, maar het is zo jammer dat het voor ons beiden niet de eerste keer is. Maar aan de andere kant is het natuurlijk wel handig zo'n "ervaren" man in huis.

Ik sta meestal rond half 7 op om mijn hondjes uit te laten. Zo rond die tijd ga ik testen. Tuurlijk houd ik jullie op de hoogte! Jullie horen van me!
En jullie ook sterkte/succes/geluk met het eindeloze wachten!

Liefs,
Cameltje

Nou, ook van mij heel veel succes..
Hoop maar op het beste!!
Het voelt weer geweldig!!
Ik heb ook net vanavond positief getest!!!
Gr R

Gefeliciteerd hoor, super!
Wat waren jouw symptonen of had je nergens last van?
Geniet ervan!

Dikke knuffel!
Camel

Hoi Cameltje,
Mijn symptomen zijn..
Weinig eetlust in warm eten.
Erg zware en vermoeide benen.
Sneller moe, en buiten adem bij inspanning, als traplopen..
Gespannen buik.Gevoelig ook. mn als ik op mij zij lag trok het vanbinnen een beetje.
Beetje draaierig en misselijk met vlagen af en toe.
Toch wat gespannen borsten, terwijl ze niet zo eruit zien.

Dit was het wel zo'n beetje denk ik.
Ik voelde me echt wel anders, en wist eigenlijk wel dat het zo moest zijn. Ik teste gisteren ook al, maar die werd pas later positief, en dat telt niet.
Vanmorgen wel een licht posi test, maar dat was voor  mij niet duidelijk genoeg. Vanavond een CB digitaal test gedaan en duidelijk zwanger.
Hoop voor jou hetzelfde!!!!!

Groet R

Hoi, ben ik weer!
Ik weet het zo ondertussen niet meer hoor! Heb zo'n superregelmatige cyclus van 26 dagen en ben nu AL (!) 2 dagen overtijd. Vanochtend dus maar een testje gedaan en negatief.... grrrr......
Maar ook nog niet ongi! Dit heb ik nog nooit meegemaakt! Ik ga proberen te wachten tot vrijdag 11-8. Dan ben ik een week overtijd. Als ik tenminste nog niet ongi ben tegen die tijd........ Heb nog helemaal geen ongi gevoel maar wel moe, heel moe........
Ik heb begrepen dat de tests ook pas veeeel later een positieve uitslag kunnen geven i.p.v. na een paar dagen overtijd. Ik hoop dat het bij mij ook zo mag zijn.
Maar gek word ik wel van die onzekerheid. Heb toch al zo'n hekel aan wachten maar helaas... zit er niks anders op!
Ik houd jullie op de hoogte ik hoop jullie mij ook!

Liefs,

Cameltje

Terug
Bovenaan