Het begint al spannend te worden

A

Anoniem

Guest
Nou meiden, het begint hier( zoals de titel al zegt) aardig spannend te worden.
Word een beetje gek van de onzekerheid maar goed.
Ik heb sinds een dikke maand de pil aan de kanten gegooid. Ik had toen een andere pil gekregen een 3 fase pil, omdat ik al 4 maandne lang iedere keer tussentijdse bloedingen kreeg. Die 3 fase pil was echt geen succes en heb die maar 2 weken geslikt.
Het werd steeds erger met me. De hormonen gierden me door het lijf, kon slecht slapen, hoofdpijn, buikpijn, kon niks verdragen van niemand niet en had daardoor elke dag ruzie met me man. Nou we hebben wel eens wat woorden, maar nooit geen ruzie, dus pil aan de kant en met de dag knapte ik gewoon op. Het lag dus echt aan de pil.
Nu hebben we deze maand wel onveilge sex gehad, omdat we toch graag een 2e kind willen. We hebben sex gehad 2 dagen voor de eisprong.

Nu had ik gisteren ongie moeten worden, volgens mijn berekening. Heb eerst een berekening van 28 dagen aangehouden. Gisteren dus de 28e dag en nog geen rode duiveltjes te bekennen. Nu had ik voordat ik zwanger werd van Yordi een cyclus tussen de 28e en 37e dag. Dus ik kan nog wel even flink in onzekerheid gaan zitten.
Het vervelende is alleen, dat ik misschien denk dat het nu in deze 1e keer wel raak kan zijn geweest. Ik ben namelijk erg moe en heb onwijs zere borsten. Was vanmorgen iets lichtjes misselijk en ben dus nog niet ongie. Af en toe was krampjes in me onderbuik en denk dan, van ik zal wel ongie worden, maar ben het nog niet en die krampjes zakken dan ook weer weg. Vandaag wel een testje gedaan, maar die was negatief.

Pfffff best vervelend zo die onzekerheid.
Nou ik ga van het weekend nog een keer testen kijken wat daar uit komt en als ik dan nog niet ongie ben en de test is negatief dan doen we aan het eind van volgende week nog maar weer eens een test.
Pfff afwachten dus maar.

Sorry meiden, maar ik moest het gewoon ff kwijt.

Liefs marielle

Hey meis,

Nou ik hou mijn vingers gekuist voor je! Ik moest al een paar keer aan je denken, maar goed dat had ik al een keer geschreven. Zwanger worden is gewoon zo spannend en leuk!
Ik hoop het echt voor je.

Groetjes

ooh wat spannend!

jullie zijn dus ook al weer aan het klussen geslagen :D

nou meid, ik zal voor je duimen!

en succes met het wachten. das altijd het vervelendst he.

liefs, do

Hoi Marielle,

Ook ik ben gestopt met de pil. Al vanaf oktober.
Ik had vorige week dinsdag ongesteld moeten worden (28 daagse cyclus gerekend) en ben het ook nog steeds niet..... spannend.... Het lastige is alleen dat ik niet precies weet wat mijn cyclus is. Ben erg slecht in het onthouden van die dingen.... zucht.... Ik heb ook een beetje last van mijn borsten, misselijk en erg moe. Nou zit ik ziek thuis en weet niet goed of het nou griep is of misschien wel zwanger. We hebben een beetje een geld-crisis en daarom kunnen we niet om de haverklap een test kopen. Ik moet het dus uitzitten tot ik ECHT zeker weet dat  ik ECHT overtijd ben.
Maar ik denk af en toe, misschien zit het wel tussen mijn oren..... heb ik echt last van mijn borsten? Heb ik toch niet gewoon griep? Anyway..... misschien hopen we het ook gewoon te veel.  Ik kan dus alleen maar tegen je zeggen: meid ik leef ontzettend met je mee, ik hoop voor ons allebei dat het raak is!!!! Ik blijf aan je denken en zodra je meer weet moet je het meteen laten weten ok!!!!  

TOI TOI TOI!!!!!!  

Liefs Trudi

Hey Marielle,

Ben ik weer even. Ik lees net mijn verhaal terug en lul een heel verhaal over mezelf..... Ik hoop dat het niet egoistisch overkomt, maar ik moest kennelijk ook mijn hart even luchten... hahahaha. Het is ook zooooo spannend.

Liefs Trudi

Ja.... ben ik weeeeer!

Even nog een intiem vraagje........ gister hadden mijn man en ik sex en naderhand zei hij dat het voelde of het nauwer was en of hij ergens tegen aan kwam...... We dachten misschien is de baarmoeder nu gesloten en ben ik toch zwanger... (geen idee of dit zo werkt en of je dat kan voelen). Heeft iemand enig idee of dat kan..... dat je zoiets kan voelen.... Of is het mijn man ook naar zijn hoofd gestegen.......?!!

hee meis

ik heb dat dus precies hetzelfde gehad afgelopen maand
ook hele zere borsten , misselijk tot spugen aan toe en krampjes
ook testen gedaan negatief
een anderhalve week overtijd geweest maar er was niks
moet wel erbij melden dat wij een fertiprobleem hebben

en wat betreft je laatste vraag : bij een zwangerschap is je vagina niet nauwer t kan zijn dat ie wat nauwer aanvoelt omdat ie minder vochtig is geweest

succes met het wachten hahaha

groetjes maurilla mamma van karlijn 4-3-08

owja en vergat erbij te zeggen dat ookal ben je zwanger dit is in de vagina niet te voelen ( heeft de gyn en fertiarts ons vertelt wij vroegen ons dit ook af ) hij kan wel tegen de baarmoedermond aangekomen zijn maar dat hoeft geen zwangerschap te betekenen dat kan aan jullie "standje "gelegen hebben

( wat lijk ik wijs zeg hahaha lang leven de gyn en ferti arts )

groetjes maurilla

Terug
Bovenaan