Het begint al spannend te worden

Hey,

Mariëlle, wat balen dat het nu toch is doorgezet. Het klinkt me wel in de oren als een vroege miskraam. Heb ik voor Doreen ook gehad. Toch de zwangerschapsverschijnselen, maar dan later wel ongsteld. Alleen voelde het toen heel anders dan bij de gewone menstruatie.

Hier ook zwangerschapsverschijnselen, ondanks dat we er nog niet voor zijn gegaan.. Maar wel twee (misschien nog wel meer ) pillen vergeten tijdens deze strip. Mijn mannetje neemt testen mee, vanavond of morgen maar eens kijken.
Heb me vandaag ziek gemeld omdat ik zo beroerd was vanmorgen.. maar voel me nu alweer stukken beter.. heb zelfs net twee kroketten op brood gegeten.. en bitterballen waren ook mijn tik tijdens de zwangerschap van Doreen...
Ben ook wel lekker ego bezig, maar het houdt me ook zo bezig en ik vind het zo spannend en verwarrend allemaal. Had nl. nooit verwacht dat het zou kunnen gebeuren.. nl. een jaar over Doreen gedaan.. en dacht een pil vergeten, maakt voor ons niet uit.. zo vruchtbaar ben ik niet.

Voor de meiden die graag zwanger willen worden, hoop dat het snel lukt!!
Liefs,
Karlien

Hallo Trudi

Ik had eerder geadviseerd om een test bij de huisarts te doen nou zeg monica dat het alleen op medische indicatie is en dat je anders voor moet betalen.
Ik heb ze allebei bij de huisarts gedaan van milton en shanice en niet op medische indicatie ik heb nooit wat hoeven te betalen zal misschien verschillend zijn qwa huisarts of verzekering vraag het gewoon voor de zekerheid na.

Marielle
Wat jammer dat je ongesteld ben geworden. Ik ga voor je duimen dat het snel raak is. Bij Shanice was ik ook zwaar ongesteld voordat ik zwanger was van shanice dus wie weet

groetjes lisette

Hey marielle,

Wat jammer voor je,, toch al de kwaaltjes die je had, misschien idd niet goed ingenesteld!! Gebeurd geloof ik 40% van de tijd!
Hoop voor je dat het snel raak is!
Geniet ondertussen maar van je kleine deugniet!

@de rest..blijf voor jullie duimen!

Gr MJ

Terug
Bovenaan