A
Anoniem
Guest
Hoi patricia,
Nou het was niet heel licht rosig, maar een apart kleur rood.
Leek een beetje op een kleur wat tussen rood en donker rood in zit.
Heel vaag.
Normaal als ik ongie word heb ik altijd eerst een beetje rosig en later zet het door en wordt het helder rood en daarna donker rood en kort daarna ben ik er vanaf.
Ging toenstraks weer plassen en toen had ik weer helemaal niks met afvegen en heb ook maar een paar druppeltjes in me maandverbandje zitten.
Vind dit zooo vaag, heb dit nog niet eerder gehad. Ook niet met Yordi z'n zwangerschap.
Heb nog steeds wel zere borsten en ben erg moe. Beetje hoofdpijn erbij, en af en toe wat krampjes in me buik, niet zoals anders, want dan heb ik altijd wel flinke pijn in me onderbuik.
Weet niet goed wat ik er van moet denken.
Wanneer testte jij weer dan?? Nadat dat rosige weg was??
Vind dit zooo verwarrend.
Liefs marielle
Nou het was niet heel licht rosig, maar een apart kleur rood.
Leek een beetje op een kleur wat tussen rood en donker rood in zit.
Heel vaag.
Normaal als ik ongie word heb ik altijd eerst een beetje rosig en later zet het door en wordt het helder rood en daarna donker rood en kort daarna ben ik er vanaf.
Ging toenstraks weer plassen en toen had ik weer helemaal niks met afvegen en heb ook maar een paar druppeltjes in me maandverbandje zitten.
Vind dit zooo vaag, heb dit nog niet eerder gehad. Ook niet met Yordi z'n zwangerschap.
Heb nog steeds wel zere borsten en ben erg moe. Beetje hoofdpijn erbij, en af en toe wat krampjes in me buik, niet zoals anders, want dan heb ik altijd wel flinke pijn in me onderbuik.
Weet niet goed wat ik er van moet denken.
Wanneer testte jij weer dan?? Nadat dat rosige weg was??
Vind dit zooo verwarrend.
Liefs marielle