Het begint al spannend te worden

Hoi patricia,

Nou het was niet heel licht rosig, maar een apart kleur rood.
Leek een beetje op een kleur wat tussen rood en donker rood in zit.
Heel vaag.
Normaal als ik ongie word heb ik altijd eerst een beetje rosig en later zet het door en wordt het helder rood en daarna donker rood en kort daarna ben ik er vanaf.
Ging toenstraks weer plassen en toen had ik weer helemaal niks met afvegen en heb ook maar een paar druppeltjes in me maandverbandje zitten.
Vind dit zooo vaag, heb dit nog niet eerder gehad. Ook niet met Yordi z'n zwangerschap.
Heb nog steeds wel zere borsten en ben erg moe. Beetje hoofdpijn erbij, en af en toe wat krampjes in me buik, niet zoals anders, want dan heb ik altijd wel flinke pijn in me onderbuik.
Weet niet goed wat ik er van moet denken.
Wanneer testte jij weer dan?? Nadat dat rosige weg was??
Vind dit zooo verwarrend.

Liefs marielle

hoi marielle en trudie,

spannend hoor, Ik wil ook weer,...... zucht!
we zouden wachten tot rosco 1 jaar wordt (26-2) maar geloof
niet dat ik nog langer kan wachten. Ik geloof dat mijn vriend ook wel
om is maar blijft een beetje onuitgesprokken. Oja dory snap wel wat je zegt hoor.
wij waren niet helemaal super veilig geweest en dacht steeds o herken ik nu wat, of niet?
terwijl ik bij rosco niks verwachtte was bij 2 keer raak. Mijn vriend vond dat ik een
test moest doen omdat ik vond dat het vaatdoekje stonk  Normaal gesproken ruik iknooit iets ,dus al zijn alarmbellen gingen af.
@marielle hoop dat alles goed zit ik heb aan het begin van mijn zwangerschap van rosco ook wel gevloeit.

groet czaar

@marielle

Ik wil je niet onzeker maken of valse hoop geven, maar in veel gevallen komen er bij de innestelling wat bloedverlies, ook hebben sommige vrouwen op het moment dat normaal de menstruatie zou komen wat bloedverlies, kan dus nog alle kanten op, probeer wat afleiding te zoeken meid!
We duimen voor jullie!

Gr MJ

Nou dames, ik heb toch maar even een test gehaald. Dat in onzekerheid zitten is ook niks. Maar...... negatief . Hoe kan dat nou? Ben al 10 dagen overtijd! ....zucht....

@Marielle: Het kan nog steeds! Een beetje "bloed" verliezen zegt inderdaad niks.
Je zei dat  je 2 testen had gehaald bij Kruidvat voor 5 euro....??.... ik heb net 2 testen voor 10 euro gehaald bij kruidvat. Dat waren de goedkoopste.

Liefs Trudi

Hoi trudi,

Ja ik had 2 testen voor 5 euro. Bij de kruidvat. Het is een wit doosje.
Je moet dan wat urine opvangen en met een pipetje 4 druppels op dat cassette dingetje doen en na 5 min heb je resultaat.
Gisteren nog die testen gehaald en moest 5 euro betalen.
Vanmorgen toch ff weer getest. Kon het niet laten, ook omdat ik nog steeds af en toe wat vloei. En het is nog steeds een rare kleur.Maar de test was wederom negatief.
Heb geen idee wat ik nog moet verwachten.

@ alle andere dames die ook hebben gevloeid begin van de zwangerschap. Wanneer testte je positief?? En hoe lang heb je dan wat gevloeid??

Pfffff wat een gedoe allemaal zeg. Vind dit heeel verwarrend.

Liefs marielle

Hoi Marielle, en alle anderen die waarschijnlijk zwanger zijn maar nog negatief testen...
Ik heb in september een miskraam gehad, was maar 6 weken zwanger.Het rare was dat ik nooit een positieve test heb gehad.Was misselijk, moe, pijnlijk borsten en vooral:was 1,5 week overtijd....Mijn huisarts veegde een zwangerschap al snel van tafel.Was echt beledigd, want ik  ben inclusief mijn 3 kindjes en miskramen 6 keer zwanger geweest...vertel mij niet hoe zwanger zijn voelt....Op het moment dat ik de zoveelste test wilde kopen (deed er bijna elke dag wel eentje) verloor ik het vruchtzakje....Toen wist ik zeker....ik was zwanger.Toen begon mijn huisarts over...dat ik niet gewoon ongesteld zou zijn...Na ja, ik werd van binnen boos....ik heb letterlijk een vruchtzakje in m'n onderbroek, en dat was niet de 1e keer, bij m'n 2e miskraam verloor ik het ook in 1 keer, was toen iets verder, 8 weken en zag er zelfs een tuinboontje in zitten...hoe confronterend is dat...
Maar ik bleef het raar vinden waarom ik geen positieve test heb gehad....Een week na de miskraam heb ik in het ziekenhuis een inwendige echo gehad, wilde weten of mijn lichaam, net als vorige keren zelf alles had afgestoten.De gyn vertelde toen dat je lichaam soms wat langer erover doet om het zwangerschapshormoon HcG aan te maken.Dat de hoeveelheid ervan met de dag verdubbelt, maar dat kan ook in hele kleine hoeveelheden.Dus soms kan je na 2 weken (overtijd)  nog geen positieve test hebben maar  wel degelijk zwanger zijn.Ze zei zelfs dat  als je 4 maanden zwanger bent en je doet een zwangerschapstest schijn je zelfs negatief te kunnen testen...want dan is dat HcG hormoon alweer aan het afbouwen in je lichaam.Althans. niet zichtbaar in je urine...
Hoop dat je wat kan met dit verhaal!
Succes!!!
Groetjes Roos.  

Hoi meiden,

Gisteravond kreeg ik opeens vreselijke krampen en ben toen wel heel wat bloed verloren en stolsels( sorry voor de details)
Ben nu ook goed ongie, met veel buikpijn.
Dus helaas was het deze ronde dus niet voor mij.
Maar trudi, ik blijf nog voor je duimen meid.

@ mis mama,jeetje wat een verhaal meid. En dat je dokter het ook nog zo van tafel veegde, vind ik helemaal raar. Gelukkig wist je gync je dus meer te vertellen.

Liefs marielle

Hoi meiden,

@Marielle: wat balen dat je nu toch ongesteld bent geworden!
Je hoopt toch dat het snel rqaak is als je ervoor gaat.

@Trudi: vervelend zeg dat jullie nu nog niets weten.
De huisarts test pas "gratis"als het een medisch indicatie betreft, anders kost de test je €12.40 en de testen die je zo kunt kopen, zowel bij de kruidvat als van clearblue etc. zijn net zo betrouwbaar als die van de huisarts.
Als je 14 dagen over tijd bent zou ik even contact opnemen met de huisarts, maar hou er rekening mee dat je zelf de test zal moeten betalen.

Verder aan iedereen die gereageerd had: wat een verschrikkelijke verhalen kom je toch tegen!
Huisartsen die denken het beter te weten, terwijl jij toch echt de enige bent die weet hoe je lichaam zich gedraagt...

Wij gaan nog niet voor de 2-de, eerst maar eens werken aan onze relatie en dan zien we wel weer.

Succes allemaal meiden en als er iets is: schrijf het maar van je af!

Liefs Monica

Terug
Bovenaan