het gaat hier niet goed...

het gaat hier idd niet goed, gelukkig niets met sophie maar wel met onze relatie,,

mijn vriend is verliefd op een ander.
hij heeft haar leren kennen via de chat en is er een keer geweest, maar heeft dus echte gevoelens voor haar.

ik kan het zo moeilijk bevatten, en het is nu net 6 weken geleden dat hij haar voor het eerst via de chat heeft gesproken....6 weken en dan verliefd zijn .hoe kan je dan al spreken van echte liefde

tevens is ze gescheiden en heeft ze twee kinderen

hij twijfelt dus aan onze liefde, de spanning is weg, hij heeft niet meer gevoelens van verliefd zijn.....het kaarsje is een beetje uitgegaan...

we hebben een relatie van 10 jaar en hebben dus sophie en ik ben gewoon knettergek op hem..
ik kan gewoon niet zonder hem, houd zoveel van hem.. hij is mijn mannetje, mijn ventje ik ken me geen leven zonder hem voorstellen

ik ben er vorige week woensdag achtergekomen dat er wat was, ik heb het uit hem getrokken en toen vertelde hij het ik heb toen gezegd dat hij naar haar moest gaan om te kijken of het echte gevoelens zijn, en dat is dus helaas het geval...

hij  zit nu vanaf maandag in een huisje om na te denken wat hij wilt,,,

hij geeft nog steeds heel veel om me , maar is verliefd op haar...
hij zit met haar in zijn kop, maar weet wat hij gaat opgeven en dat bhij dan mij kwijt is,  hij wil kijken of hij er nog voor kan knokken of hij nog zoveel om me geeft dat hij het kan...
hij geeft nog steeds om me, houd nog van me en dat is niet over, maar   is het genoeg om verder te gaan????????

hij zit dus met zijn gevoelens en met zijn verstand..

ik sleep me er door heen, ben wel thuis omdat ik wil dat sophie in haar normale ritme doorgaat en in haar vetrouwde omgeving zit..
ik heb gelukkig genoeg aanloop en mensen om me heen die me steunen en er voor me zijn, maar ja de late avonden en de nachten dan voel ik me zo alleen en voel ik me soms zo kut....

heb zo'n naar gevoel in mijn maag, voel me zo opgejaagd, zo onzeker, zo moeeeeeeeeeeeeeeeeeee, zo verselijk, het is gewoon zo iets erg..

ik ben bij de dokter geweest en heb er wat voor gekregen om me op de been te houden, want ik moet er voor mijn meisje zijn...

hij heeft op dit moment alles in handen en ik kan alleen maar afwachten..
weet niet wat ik moet doen, hem om de nek vliegen, boos zijn, hem vasthouden, hem negeren, hem afwijzen etc etc etc   ik weet het niet ...

ik weet dat ik de laatste tijd mijn gevoelens verstopt had en ze niet uitte, we gingen onze eigen weg en leefden langs elkaar heen, maar op dit moment voel ik zulke diepe gevoelens voor hem en ben ik zo knettergek   op hem, het zit zo diep en het in zo intens en zo echt... ik wil hem gewoon niet kwijt..ik zie ze zelf ook weer en het is echt!!!!!

hij heeft  nu ook  zelf mijn gevoelens voor hem gezien, afgelopen weekend
Hij wist zelfs niet meer of ik wel van hem hield, hierdoor wil hij er over nadenken, want hij dacht dat ik niet meer van hem hield, maar ja dan heb je die andere meid nog..

ik wil het leven dat ik voor ogen had niet kwijt.. als ik er aan denk hoe het dan verder moet...... pfffff

ps willen jullie heel hard aan me denken er is nog hoop en mochte het goed komen dan zullen we er hard aan moeten werken, maar dan gaan we er ook voor de volle 200% voor!!!!

ik kan me me geen mooiere wens voor 2009 wensen.....
liefs tobi

Jeetje meid,

Wat een ellende! Ik heb er geen woorden voor!
Goed dat je meteen naar de ha bent geweest, je kleintje heeft je idd nodig. Zo klein als ze zijn, ze zijn erg gevoelig voor dit soort dingen en snappen meer dan dat wij denken en soms ook willen.

Heel veel sterkte!!

Groetjes, Marieke

Ach lieve Tobi toch.
Meis, heb met je te doen.
Wat is dat internet toch k@t.
Mensen die dmv chat spanning opzoeken en relatie op het spel zetten.
Meissie, kan alleen maar hopen dat het goed komt voor jou en je kleine vrouwtje. Je had al wel wat zorgen voor je kiezen ivm je kleine meisje.
Maar mocht het anders lopen tussen jou en je man, dan ga je het ook redden hoor!
Je bent sterk en indien nodig, kun je het ook heel goed zelf redden!
Maar zal voor je duimen! Dat de volgende kerstwens maar mag uitkomen voor jou en je kleine meisje!

(en dat die sukkel van een vent van jou snel tot bezinning mag komen, sorry, moest er even uit , god wat het zal het lekker diep zitten bij 'm, 6 weken zeg, mafkees! wat zet ie op het spel! en of ie ook even aan zijn dochter wil denken, pannenkoek! sorry voor mijn ongenuanceerdheid hoor)

Dikke kus en koppie op!

Tsja, er is toch wel duidelijk verschil tusesn echte liefde en verliefd zijn. Ik denk dat iedereen ergens wel een opening heeft om verliefd te kunnen worden op iemand anders. De vraag is alleen wat je daarmee gaat doen.

Toen ik mijn man leerde kennen wist ik ook na 6 weken 'zeker' dat het echte liefde was. Maar dat dacht ik na 6 weken bij een ander vriendje ook/ Uiteindelijk is het nu pas gebleken dat het ook echte liefde was, want we zijn alweer ruim 10 jaar bij elkaar. Net als jullie.

Ik hoop dat hij dat ook voor ogen houdt. Dat het pure verliefdheid is, die over 10 jaar ook meer energie nodig zal hebben om het vlammend te houden. Ik hoop echt voor jullie dat jullie je energie in jullie relatie gaan stoppen en zorgen dat jullie weer naar elkaar toegroeien. Als jullie van elkaar houden dan heeft dat zeker kans van slagen! Echte liefde kan alles overwinnen.

Als je relatie je lief is is het gewoon niet verstandig om ergens anders spanning te gaan zoeken. Het gevaar is er gewoon dat je die spanning gaat vinden ergens en dan is het de vraag wat je daarmee gaat doen.

Heel veel sterkte, ik denk zeker aan je.
Liefs Nelleke

Oh meid toch,.. wat een toestand!! klote klote KLOTE zeg!!!

Dat is het enge van het leven, zekerheid hebben we nooit in het leven. Dat is soms een angstige gedachte..

Nu is je vriend verliefd geworden op een ander, wie weet was jou dit over een tijdje overkomen.. Dit heb je nu eenmaal niet in de hand. Maar wat is het een vreselijke situatie.. die onmacht!

Als je al een lange relatie hebt heb je nu eenmaal niet meer continue die "net verliefd" kriebels in je buik en dat je met je hoofd in de wolken loopt. Het is niet realistisch te denken dat je dit gedurende je hele relatie in al die hevigheid blijft voelen. Die gevoelens worden nu eenmaal anders, dieper, het maakt plaats voor houden van...

Je vriend geniet nu zichtbaar van de vlinders, kriebels en aandacht die hij schijnbaar erg heeft gemist. Hopelijk dat hij zich realiseert dat dat op den duur ook weer iets zal afzwakken etc.. en dan?

Laat hem maar goed nadenken wat hij ermee moet, maar hou wel de eer aan jezelf. Daar bedoel ik mee dat je niet tot in den treure de tijd hoeft te geven ten koste van jezelf! Stel een soort van termijn en als hij geen keuze maakt dat jij die dan wel voor hem zal maken..

Wat je zal zegt; een relatie waarin ieder zijn eigen weg gaat is vaak gedoemt te mislukken. De meeste mensen denken dat als een relatie goed is deze wel goed blijft.. fout!   Aan een relatie die goed is moet je ook blijven werken! Doe in het weekend leuke dingen samen, laat eens een briefje achter voor de ander, verras elkaar eens met iets leuks en vooral.. zeg wat je voor elkaar voelt! Blijf betrokken met elkaar maar laat elkaar ook vrij.. Een mooie oplossing is bv doordeweeks lekker ieder zijn ding, maar het weekend samen!

Helaas moeten sommige dingen gebeuren om je weer even wakker te schudden. Je te laten voelen.. te beseffen.. maar eigenlijk zou dit niet moeten zijn. Jij weet en voelt nu pas hoe diep je gevoelens zijn voor je vriend, hopelijk gaat je vriend z'n ogen zometeen ook open. Mocht het dan weer goed komen dan zal deze situatie  een goede boost voor jullie relatie zijn.. Maar als het toch anders loopt dan zal zijn keuze niet alleen gebaseert zijn op de afgelopen 6 weken van verliefdheid. Dan zal er al langer iets niet goed hebben gezeten en is de verliefdheid voor hem het laatste zetje geweest tot zijn besluit..

Moeilijk moeilijk moeilijk.. zucht..

Meid, ik hoop van ganser harte dat het een positief afloop zal hebben, dat het allemaal weer zal worden zoals het was maar dan beter en mooier.

Hoe dan ook mag je ALTIJD een bak koffie komen drinken (en veeeeeel chocolade eten) als het huis je te klein wordt en je even wil spuien of gewoon voor even andere praat. Tis een klein half uurtje rijden..

Sterkte meid!!! Knuffel!!

Esmé mv Kay en ???

Pff meis, wat moeilijk..., als ik in jouw schoenen zou staan (zijn ook 10 jaar samen), zou ik mijn man/vriend aan zijn haren uit dat huisje sleuren (durft ie wel) en een knal voor zijn kop verkopen. Is ie helemaal gek geworden zeg? Jij houd overduidelijk ongelofelijk veel van hem, ik vertrouw erop dat hij wel weer bij zinnen komt. Ik wens je heel veel kracht de komende tijd, jullie komen er wel uit!

Oh Tobi, wat vreselijk voor je!
Ik heb het zo met je te doen. Het lijkt me een regelrechte nachtmerrie.
Ik wil je heeeeel veel sterkte, kracht en geluk toewensen.

Dikke kus,

Tessie

Hoi,

Ik vind het altijd weer vreselijk om zoiets te horen! Mijn eigen verhaal komt dan weer naar boven, want zo is het bij ons ook gegaan! Echter zij was een collega van hem  en hij kon haar nagenoeg niet ontwijken, maar jouw vent kan dat verdomme wel!!!!!! Waarom zoekt hij haar op, waarom kapt hij het niet gewoon af. We zijn verdomme allemaal volwassen mensen en mijn mening is dat je inderdaad verliefd kunt worden. Dat overkomt je! Maar de vraag blijft, wat doe je er mee. HIj zoekt het op, het foutste wat hij kan doen. Laat hem maar eens goed nadenken en realiseren wat hij in de steek laat en hoe complex het straks is als hij wel voor haar kiest. Dat de gevoelens tussen jullie weg zijn, kan allerlei oorzaken hebben, maar met een heleboel inspanning en veel praten kan ook dat weer goed komen!

Ik hoop zo ontzettend voor je dat het allemaal met een sisser afloopt, want ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om er alleen voor te staan! Maar zoals Daan al zegt, ook dat komt weer goed. Je bent sterker dan je denkt en mocht het fout lopen, blijf dan in je eigen krachten geloven.

Liefs Fonske

Terug
Bovenaan