het gaat hier niet goed...

lieve lieve bianca,

ik heb de laatste dagen veel aan je gedacht hoor, en met je meegeleefd.
nu ik dit verhaal weer van je lees, krijg ik alweer tranen in mijn ogen.
want dit gun ik jou en sophie echt niet zeg. jullie zijn zulke schatten..nou mei
de tijd die je moet doorstaan is erg zwaar... vooral die onzekerheid, van wat hij nu wil.
hij is gek als hij die 10 jaar op het spel zet voor een bevlieging van 6 weken.
jullie hebben een prachtige dochter dat kan hij toch niet zomaar links laten liggen.
nou meis doe alsjeblieft kalm aan en als je wilt praten dan hoor ik het...
hele dikke kus voor jullie
sandra en annique

Lieve meis....

wat een verschrikkelijke tijd maak jij nu mee zeg......pffff......en ik weet ook niet zo heel goed wat ik tegen je moet zeggen.....tuurlijk dat ik je veel sterkte wens.....maar ik wou dat ik wat meer kon zeggen of doen.....

ik geef je in ieder geval via deze weg een dikke knuffel voor jou en je meissie......

veel liefs denise

Lieve Bianca,
wat een verhaal zeg,wat erg voor jullie!
Ik hoop echt dat jullie eruit komen meid,dit hoeft niet nodig te zijn.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en we leven me je mee!
een dikke kus voor sophie!
liefs piewie.

Hoi Tobi,

Wat een kl*te bericht zo voor de kerstdagen! Ik verbaas me er soms echt over hoe makkelijk sommige mannen gewoon ff overspringen in de volgende relatie/verliefdheid!
Denken ze dan helemaal niet na over wat ze wel hebben?
Ik ben blij voor je dat je zoveel steun van familie en vrienden hebt.

Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn ex (alleen hadden we gelukkig geen kinderen) maar ik heb toen veel te veel gepikt van hem! Het was toen zelfs zo, dat hij 2x per week bij "haar" sliep en dat ik dacht: doe maar dan kan je vergelijken. Zo stom als ik toen was! Dat zou me nu echt niet meer gebeuren: als je beter kan, moet je beter gaan!
Wat ik bedoel te zeggen (net als Esme); behoudt ten alle tijden je eigenwaarde! Hoe rot het ook is, maar alles is beter dan een man die niet voor de volle 100% voor jullie gaat!

Ik hoop echt dat jullie er uit zullen komen, maar als het niet lukt, ga dan verder met je eigen leven, hoe moeilijk dat in het begin ook zal zijn!
Ik wens jullie heel veel sterkte en voor je man heel veel wijsheid!

Dikke knuffel van Cissy

och meissie toch, wat zal jij een hoop verdriet hebben! ik heb dit jaar ook in zo'n soort situatie gezeten, wel anders, en ik kan nu ook zeggen (net als al die andere meiden hier op het forum) dat ik enorm blij ben dat ik de relatie heb vebroken.
Je krijgt dan een enorme rotperiode voor de kiezen, maar als je daar doorheen bent, wordt het echt weer beter! Helaas is het echt zo, de enige die je kunt vertrouwen ben je zelf.

Daarmee wil ik absoluut niet zeggen dat je de relatie moet beëindigen, als je man tot inkeer komt en realiseert wat hij heeft, dan zou ik dat met beide handen aanpakken. Weliswaar op voorwaarde dat hij niet weer bij zo'n bevlieging direct ergens anders gaat wonen. Je kunt inderdaad best verliefd worden, maar ik heb in mijn omgeving gezien dat daar ontzettend goed over gepraat kan worden en dat de relatie daarna sterker kan worden! Maar zoals door meer meiden gezegd, blijf er niet te lang in hangen! Ga veel leuke dingen doen met vriendinnen en familie zodat je afleiding hebt, en laat je niet te lang aan het lijntje houden! Als hij niet weet wat hij wil, dan verkijkt hij de kans op een relatie met de moeder van zijn kind.

Lieve meid, ik wens je ontzettend veel sterkte, schroom in elk geval niet om vragen te stellen hier op de forum, je woede te uiten etc etc. Ik heb heel veel gehad aan de lieve reacties hier op het forum, waaronder  die van Fonske, die meid is echt goud waard

Liefs en een knuffel Jenneke

Teveel lof Jenneke , ik weet helaas gewoon maar al te goed hoe het is om in zo'n situatie te zitten (en met mij en jou nog een paar mama's) en dan kun je elkaar troost bieden en van goede adviezen voorzien, maar toch bedankt hoor, hahaha!

Hoe gaat het met de liefde? Leuke dag gehad in de sauna, of was dat niet met je nieuwe aanwinst? Volgende keer ben je er weer bij hè met een meeting?

Liefs Fonske

Hoi Tobi,

Hoe is het inmiddels met je? Ik neem aan dat jouw man vandaag thuis komt (wellicht een midweek weggeweest). Ik hoop dat jullie het weekend veel tijd hebben om te praten over hoe het nu verder moet.

Heel veel sterkte meisje!

Liefs Fonske

Terug
Bovenaan