het gaat hier niet goed...

Blijf bij jezelf, geloof in jezelf!

Ik had een bericht gemaakt met allemaal adviezen en idd ook erg ongenuanceerd maar daar zit je ook niet op te wachten hoe goed ik het ook bedoel.

Weet je, ik hoop dat jouw wensen uitkomen en dat jullie samen verder kunnen. Ik hoop dat je hem kunt vergeven en dat jullie relatie een nieuwe impuls krijgt.

Fijn om te lezen dat je gesteund word want dat heb je nodig.

Hoe is het met Sophie? Reageert ze sterk op de verandering dat haar paps er niet is?

Nou ja meid, ik denk iig veel aan je en hoop zo dat hij tot bezinning komt!

Liefs Renske

sjeetje wat een klotesituatie, meid....
Het lijkt me zo moeilijk voor jou. Ik weet jou geen advies te geven, alleen dat je jezelf moet blijven...
Als het mijn man was dan had ik m een knal gegeven en een schop onder zijn kont maar daar heb jij geen boodschap aan.
Ik hoop dat het gauw duidelijk is wat hij wil zodat jij ook weet waar je aan toe bent. Verliefdheid gaat over maar houden van is voor eeuwig.

heeeeeeeel veel sterkte meid

liefs
di silva

...en dan nu mijn tweede reactie; nu ik het nog eens nalees vind ik het hartstikke knap van je dat je iets doet. Je zit niet bij de pakken neer en hebt ook nagedacht over hoe het dan toch zover is gekomen (maar niet jezelf de schuld geven of aanleiding toe dichten!). Je bent bij je ha geweest en hebt je vrienden ingelicht. Hartstikke dapper meid, laat je niet kennen. Met deze instelling en de moed om jullie relatie onder de loep te nemen kan jij iig zeggen dat je er alles aan doet. Jij geeft het toch niet zomaar uit handen! En dan doet hij dat vast ook niet...

Hey meid,

En daar zit je dan, samen met jullie prachtige  dochter.
Een relatie van 10 jaar zet je niet zomaar opzij. Jullie hebben samen een toekomst opgebouwd, moeilijke en mooie momenten gekend. Het is goed dat jullie even afstand van elkaar hebben genomen. Jij hebt tijd om jouw gevoelens op een rij te zetten en hoe jij jullie relatie het liefst ziet in de toekomst en hij heeft tijd om te kijken of hij echt verliefd is en of zijn verliefdheid belangrijker is dan zijn gezinnetje. Blijf wel praten zodat jullie van elkaar weten hoe de zaken ervoor staan...

Het is een k*t situatie, helemaal in deze tijd van het jaar, ik wil jou en Sophie dan ook heel veel sterkte wensen en hoop samen met jullie dat 2009 een heel mooi jaar word.

Knuffel Jolanda

Lieve Tobi

Met schrik in m'n hart lees ik je bericht.......... Meis wat erg voor je. Ook ik wil je heel veel kracht en sterkte toewensen. Weet dat er aan je gedacht wordt en dat we allemaal hopen dat jij en hij weer bij elkaar komen, sterker dan ooit en 100% gekozen voor elkaar. Wat moet dit een nachtmerrie voor je zijn.

Er is al veel gezegd, ik sluit me aan bij de meesten.

Liefs
Susan

Lieve Tobi,

Wat een verschrikkelijk naar bericht van je. Meisje ik hoop dat jullie eruit kunnen komen.
Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe de komende dagen.

Liefs Nanda

He bah, wat een K-situatie!

Ik geloof dat Daan het ook al schreef: verliefd worden overkomt je, maar wat je er mee doet dat hangt van jezelf af.

Net nu  Sophie en daarmee ook jij hem hard nodig hebben, gebeurt dit. Natuurlijk is na 10 jaar de spanning ver te zoeken, maar er komt dan vaak iets voor in de plaats wat veel dieper gaat dan een verliefdheid.

Ik kan me zo goed voorstellen dat je niet weet wat je moet doen richting hem; al je gevoelens vliegen door elkaar en dat is erg verwarrend.

Wat ik waarschijnlijk zou doen is een brief aan hem schrijven waarin ik vertelde hoe ik me voelde en hoe ik over hem en jullie relatie denk. Als de brief af is kun altijd nog besluiten of je hem laat lezen. Je hebt dan in ieder geval weer wat van je af kunnen schrijven.

Ik wens je heel veel sterkte en het allerbeste. Hopelijk komt je vent nog voor de kerst tot inkeer en realiseert hij zich wat hij WEL heeft (ipv wat er niet -meer- is).

Ellen mv Julian

he bah wat een rotsituatie zeg. Helemaal op dit moment (niet dat er een goed moment voor is) dat jullie druk zijn met sophie.

Alles is eigenlijk al gezegd dus ik wil je alleen even sterkte wensen.
Liefs sandra

Terug
Bovenaan