het gaat hier niet goed...

He Tobi,

Meiske toch, probeer echt te praten met elkaar! HIj moet weten  dat  niet waard is om jou en je lieve meisje in de steek te laten! Jullie hebben een verleden samen en een fantastische toekomst tegemoet! Tuurlijk heb je dipjes in relaties, die kun je samen echt wel overwinnen! Jullie houden van elkaar!
Even pas op de plaats, laat   hem goed nadenken en vooral geen overhaaste beslissingen nemen! Veel sterkte en kracht! We denken aan je!

LIsenka mv Tessa en Meike

Lieve Tobi,
Meid,wat een ellende,ik vind het heel erg voor je.
Wij hebben ook een enorme dip gehad in onze relatie.
Dit is al heel wat jaartjes geleden,de oudste was toen nog geen jaar(hij is inmiddels 7).
Ik wil hier niet teveel over kwijt maar het was een soortgelijke situatie,al heeft het ook veel verschillen...
Maar het was een moeilijke periode en we hebben net als jullie te lang langs elkaar heen geleefd.
Pas toen ik het allemaal bijna kwijt was,zag ik wat ik allemaal kon verliezen!
Vaak weet je pas wat je hebt,als het er niet meer is!
Na veel praten(heeel belangrijk) zagen we in waar we toch in de godsnaam mee bezig waren.
Dit is één van de redenen   waarom er zoveel leeftijdsverschil zit tussen onze jongens(5 jaar).
Meid,ik kan alleen maar hopen dat het bij jullie net zo gaat als bij ons,tot inkeer komen en beseffen wat je allemaal hebt!
Bij ons is het goed gekomen en het is zelfs beter als ooit tevoren,voor jullie wens ik precies hetzelfde.
Heel veel sterkte in deze,voor jou zo onzekere tijd en ik hoop het beste voor jullie gezinnetje.
Liefs Tanja

Terug
Bovenaan