Het geslacht... Willen jullie het weten? Of wat ik jullie ervaring ermee??

jeetje dat lijkt me wel moeilijk hoor..
dat jij het wel weet en je man niet!

ik denk niet dat ik dat geheim dan zo lang bij me kan dragen zonder me te verspreken.

Hoi,

Hier nog iemand die twijfelt. Aan 1 kant zou ik 't dit keer wel graag willen weten, maar aan de andere kant is de spanning er dan wel af lijkt mij. Nu ga je naar de vk en vraag je hoe hoog de hartslag van kleine uk is, en dat hoeft dan niet, omdat je toch al weet wat het wordt. Mijn man wil het wel graag weten, vooral omdat dit onze laatste zwangerschap zal zijn en het hem interessant lijkt om nu  ook eens uitleg hierover te krijgen.  We hebben al 2 dochters van 4 en 2 en bij hen hebben we ons laten verrassen. Over 2 weekjes hebben we de echo (ben dan 21,5 week zwanger). We hebben wel besloten om het òf allebei te weten òf niet te weten. Want bij ons zou 't niet werken als de 1 het wel weet en de ander niet.
Nou meiden die nog twijfelen ik wens jullie veel succes met de beslissing, wij dubben ook nog even hahaha.

Wij willen het absoluut weten en gaan het zeker iedereen vertellen!!!!
Een verassing is het toch wel.. vind het zo''n onzin als mensen zeggen" Nou als we het geslacht weten dan is het geen verassing meer"  NOU... het is sowieso toch de grootste verassing van je leven.
Beetje ouderwetse gedachten maar goed.. ieder zijn heug en meug....

wij willen het niet weten!

bij onze dochter was het ook een verrassing, dat was lang wachten natuurlijk maar het heeft wel iets: niet weten wat het word.
tijdens die zwangerschap tegen het einde was ze een keertje flink aan het schoppen in mijn buik, toen heb ik gezegd: niet zo schoppen meisje.
Waarom ik dat toen zei? het was in een impuls....misschien moedergevoel? het was idd een meisje!

Het maakt ons niet uit wat het word...
Mijn gevoel zegt weer een meisje...

We zullen het wel zien in februari!

Hoi,

Bij de eerste wisten we het niet! Op een gegeven moment werd ik wel heel nieuwsgierig. Het bijzondere vond ik om te ervaren dat die nieuwsgierigheid na de geboorte totaal verdwenen was. We hadden geen voorkeur, maar het geslacht boeide ons na de geboorte helemaal niets! Pas na een minuut of 10 vroeg iemand of we al wisten wat het was! Uuuuuh nee dus!

Nu bij de tweede wil ik het wel weten,. Gewoon eens om te ervaren hoe dat is!

Als mijn vriend het niet wilde weten zou ik het ook niet willen weten!
En we zeggen tegen niemand dat we het weten!

Groetjes

Hoi hoi,

Wij hebben woensdag as de 20 weken-echo en wij zijn nog steeds een beetje aan het twijfelen...
Het maakt me totaal niet uit wat het is (is ook ons eerste kindje) en de kinderkamer is ook al bedacht en meubels besteld... dus ik denk dat we het lekker als een verassing houden! we zijn al op de helft dus die 20 weken kan ik dan ook nog wel wachten!
En ik ben bang dat ik het anders aan iedereen ga verklappen en dat wil ik niet!

Een nee wij willen het dus niet weten!

Liefs Sabina

Moet er nog iets over kwijt.

Ik lees overal "Het blijft dan een verassing"
Wordt het dan GEEN verassing als je het geslacht al weet.
Ik begrijp dat echt niet!! Je kind is toch al een verassing op zich...
De keuze die mensen erin maken is ieder voor zich. Maar het argument: Het blijft dan een verassing.. gaat er bij mij niet in!!!

natuurlijk is het nog wel een verrassing hoe je kindje eruit ziet, maar niet meer het geslacht.

ik vind die verrassing ook wel iets bijzonders hebben. niet wetende of er een jongetje of meisje in je groeit.
samen fantaseren over dat jongetje od toch meisje in je buik.

natuurlijk kun je dat ook als je weet dat je een zoon of dochter krijgt, maar anders.
het speculeren over wat het gaat worden vind ik ook wel wat hebben hoor!

dus seda.. ik denk dat je het zo moet bekijken dat er met de verrassing bedoelt wordt: het feit of het een zoon of dochter wordt.
plus dan nog de extra verrassing die iedereen heeft.. hoe ziet het kindje eruit. wiens neusje heeft het ed.

het lijkt mij dus dat wanneer je het geslacht niet weet, je dubbel verrast wordt!

Terug
Bovenaan