Het geslacht... Willen jullie het weten? Of wat ik jullie ervaring ermee??

Hahaha Claudiaatje, ik moest echt hardop lachen om jouw surprise-ei vergelijking! Remy, wat mooi dat jullie er uit zijn!!! Wel bijzonder om het zo te doen.
Wij weten het ook sinds vrijdag en we houden het ook niet geheim (dat kan ik niet, en zie er het nut ook niet van in, voor ons is het toch de grootste verrassing!): we krijgen een jongen!!! Leuk Seda dat jullie het ook al weten en dat je ons dat ook laat weten!
Ik had vanaf de test al het gevoel dat het een jongen zou zijn (maar ja, je hebt altijd 50 % kans, dus wat zegt je gevoel?!), en dat is dus ook zo. Het was echt overduidelijk op de echo te zien, kan niet missen.
Wij vinden het ook heel erg leuk om te weten, terwijl ik voordat ik zwanger was er van overtuigd was dat ik het niet zou willen weten. How things can change.... Ik heb ook echt het idee dat het veel meer leeft nu, zeker ook voor mijn man. En de verrassing is er toch niet af wat mij betreft, want hoe hij er uit ziet weet je niet en wat voor karaktertje hij krijgt ook niet. We vinden het verder ook lekker praktisch! Maar ja, iedereen is anders, maakt ook helemaal niets uit! Wij zijn in ieder geval blij dat we het weten! Maar, en dat is natuurlijk VEEEEEL belangrijker, voor zover het nu te zien is, is ons mannetje helemaal gezond!!! Fijn fijn!
Succes allemaal!

Liefs Kat

Hoi, we hebben afgelopen dinsdag de echo gehad en we krijgen weer een meiske erbij. Leuk! en ook praktisch.....Verder was alles goed en zag er gezond uit. Dus, helemaal blij! Al helemaal aan de slag gegaan met geboortekaartjes ontwerpen e.d.
Fijn dat iedereen zo'n lol heeft gehad om het surprise-ei.

Hoihoi!

Na het twee keer niet geweten te hebben, besloten we op het laatste moment er dit keer wel voor te kiezen. Dit mede omdat we een dochter en een zoon hebben. Nu kan ik me een voorstelling maken wat er straks weer rondkruipt en rondhobbelt... Het is ook praktisch; nu weet ik welke kleding er weg kan en wat ik kan bewaren. Verder kunnen we gerichter namen zoeken. Ook vind ik het leuk om mijn kinderen eventueel voor te bereiden op de komst van hun broertje/zusje. Vooralsnog houden we het voor onszelf.

Groetjes, Sheila.

De echo was trouwens spannend (bij de eerste 2 niet meegemaakt), maar wel goed. dus ik ben opgelucht...

Ik wilde het dus ook weten
Bij mijn jongens wist ik het niet
Al geloof ik het pas als ze eruit is in februari, soms hebben ze het ook mis
Ik vind het heerlijk om naar de meidenspullen te kijken
Heerlijk al dat roze

Terug
Bovenaan