Het is officieel, we hebben een reusje............

A

Anoniem

Guest
Zojuist weer bij het CB geweest.
En natuurlijk wisten we direct na de bevalling al dat Maudy nou niet een fijn poppetje was, maar nu is het officieel..........
Ze is vandaag 9 weken en 5600 gram en 61 cm..........ze heeft al maatje 68 aan, gelukkig hadden we daar een heleboel van gekocht. Alle maatjes 56 en 62 heeft ze zo goed als niet aangehad.........zonde hoor!
Verder toch haar prikjes gekregen ondanks dat ze ziek was geweest de afgelopen week. Ondanks dat ze dus weinig heeft gegeten de afgelopen dagen is ze nog zo gegroeid, al zwakte de gewichtscurve dus wat af, ze is nu langer dan dat ze dik is. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen..........Zometeen kijkt ze op me neer als ze 3 jaar is, whahahaha!
Hoe doen jullie ukkies het, is het een trend dat de kleintjes steeds groter worden of blijft het bij een uitschieter hier en daar?
Benieuwd naar jullie verhalen!

Liefs Rimke,
Mama van Maudy, 8-9-2008.

Hoihoi,

Fijn toch, dat je kleine meid het zo goed doet.
Evy wordt komende zondag een half jaar en was vorige week op het cb 6760gr en 66 cm. Ze volgt netjes de middenlijn van de curves. Ze heeft alleen een iets groter hoofdje, maar daar zie je zo niets van. Wel alleen lastig met kleding kopen.
Ik ben blij toe dat ze precies in het midden zit. Ik ben zelf wat flinker aangelegd en mijn vriend is altijd erg mager geweest.

Onze grote trots.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Nou hier ook nog een reus hoor!
Onze zoon woog met 4 weken al 5820 gram (was in vier weken tijd 2 kilo gegroeid!).
Gelukkig is hij ook heel erg lang, dus voor zijn leeftijd veel te zwaar en te lang, maar wel in verhouding. Hij zit gewoon in beide curves (ver) boven de bovenste lijn.
Hij is nu bijna 6 maanden en ik moet volgende week weer naar het cb. Ben heel benieuwd wat hij ons nu weer laat zien.
Bij drie maanden en drie weken was hij al 70 cm en 9240 gram. Hij zit inderdaad al in een hele grote kledingmaat (shirts maat 86 en broekjes maat 74), ook hier zijn er bijna ongedragen kleertjes.

Maar het is een heerlijk kereltje die is gaan rollen afgelopen woensdag en gisteren zijn eerste tandje heeft gekregen. Vanavond gaat hij voor het eerst aan de wortels.
Hij wordt zo wel opeens heel erg groot.

Groetjes,
Geeske mv Wieteke & Freek

hallo,

Hier nog een moeder van een bolletje . Onze Jasper was vorige week met 6 weken en 4 dagen 5540 gram. meten hebben ze nog niet gedaan, maar hij zit nu in maat 62.
Hij was met de geboorte ookal 9 pond.

groetjes Jen

Hee Rimke,
Nou ze groeit goed zeg, gelukkig toch. Ik snap alleen niet dat ze al maat 68 heeft dan.
Janneke weegt ongeveer 5900 gram en 61 (?) cm. lang. Lengte weet ik niet precies, ik moet morgen naar het bureau. Maar Janneke heeft nog maat 62 wat soms nog te groot is..
Vandaag is Janneke precies 4 maanden. Wat gaat de tijd toch hard.

Doei, groetjes Marina

Hihihihi, dat snap ik dus ook niet..........dacht dat het aan mij lag.
Misschien net allemaal klein vallende kleertjes, maar shirtjes in maat 62 past ze gewoon niet, haar schouders zijn te breed ofzo.........whahaha!
Kleine sumoworstelaar........maar toch, als ik haar zie in haar nakie denk ik niet: jemig wat een dikkertje, helemaal niet zelfs. Het is allemaal nog wel in proportie.....

Hey Rimke,

Hier nog een mama van een reusje...
Nick woog met zijn geboorte   3970 gram.
Hij woog met 7 weken al 5680 gram.
Met 10 weken 6380 gram...
Morgen weer naar het consultatiebureau dus ik ben "reuze" benieuwd hoeveel hij nu is bijgekomen.
Het is een ontzettend lekker ding....Lekkere mollige armpjes en beentjes!!
Ja, ze groeien als kool....dus genieten van elk uur!!!

Kuzz Mootje

hahaha!!
Grappig, zoveel grote kindjes hoor. Al mijn vriendinnen hebben van die fijne poppetjes dus ik dacht echt: jemig, een reuzinnetje! Maar als ik hier jullie verhalen lees is maudy nog een ukkie..........whahahaha!!!

Terug
Bovenaan