Het is officieel, we hebben een reusje............

nick is vandaag naar het bureau geweest hij is vandaag precies 7 maandjes :d
hij woog 7600 en was 68 cm lang zijn hoofdje 47 cm
ze vinden dat hij niet genoeg groeit met gewicht, hij was in een maand tijd 80 gram gegroeit hij eet zoveel!!!
hij is ook super actief net een stuiterbal!!!  ze zeiden wel dat hij er erg goed uitziet maar moet hem over 2 weekjes weer komen wegen als hij dan maar weer zo weinig is gegroeit krijgt hij bijvoeding!!

Over reusjes gesproken. Onze zoon mocht vorige week voor zijn vier maanden check up en woog 9kg en was 69cm lang. Ik krijg al vragen of ik krachtpoeder in de bv doe (- ;)

Bijkomend voordeel van al dat groeien is dat we weer mogen shoppen, wat vervelend.....

Ben benieuwd of hij zo doorgaat met groeien als hij bijvoeding gaat krijgen of dat het dan een beetje geleidelijker gaat.

Gr Froukje

Hier baas boven baas: met 9 weken, de 2e keer op het CB werd hier 66 cm gemeten en 6500 gram! Oef..
Eerste reactie was dan ook: geen wonder dat maat 62 zo moeilijk aan te trekken is, haha! Ben dus maar snel overgestapt op de kleertjes in maat 68. Nog meer groeien en er moet hier inderdaad ook flink geshopt worden. (nu put ik uit de voorraad kleertjes die we kado hebben gekregen, bijna allemaal maat 68, " kan ie straks in de winter lekker aan" , hmmm....)

En inderdaad, soms meet het CB niet zo zorgvuldig: bij een vriendin van me was haar zoontje " gekrompen" (paniek op het CB: dat kon toch helemaal niet?? hahahaha)

Terug
Bovenaan