Het is officieel, we hebben een reusje............

Ongelooflijk!
Heb Maudy gisteren nog even laten wegen, was natuurlijk 2 weken geleden ziek geweest, buikgriep.
Vorige week haar nog laten wegen en nu gisteren weer.............is ze in een week 275 gram gegroeid, weegt nu met 10 weken dus 5850 gram........
Ze krijgt al meer flessen, of grotere flessen omdat ze zo'n honger heeft, lag na de fles meteen weer op haar knuistjes te sabbelen. Dus de voeding hier is op, en ga zometeen op aanraden voeding voor hongerige baby's kopen........
Ze heeft om 20 uur in de avond al haar flesjes al gehad........komt gewoon elke 2,5 tot 3 uur............sprongetje of gewoon honger.........joost mag het weten...........

'k Heb geen idee hoe zwaar Mika nu precies is, maar ik schat dat ie rond de 6 kg zit.
@ Rimke; Mika zit al sinds dat ie 5 weken oud is op Nutrilon Forte. Vreetzakkie! We zijn in de eerste 5 weken van Nutrilon Hypo (licht verteerbaar/hypoallergeen ivm allergie-achtergrond van mijn man), naar Nutrilon Standaard, naar Nutrilon Forte gegaan. Met ook de nodige upgrades aan de hoeveelheid in de fles. Hij zit nu op 5x 180 ml per dag ongeveer. Ik zag dat dat volgens het schema van het CB gelijk is aan datgene wat een baby van 4 maanden nodig heeft! Hahahahaha! Nog een weekje of 3 en dan eet ie waarschijnlijk gezellig boerenkool met worst mee! :)

Ik heb ook gisteren maar Nr 3 luiers aangeschaft in de Kruidvat aanbieding. Is deze week 3 pakken voor € 20,99 en ik durfde geen 3 pakken van nr. 2 te nemen. Die nr 2 luiers sluiten nu al niet meer om z'n buikje. Dus we gaan ook maar over op de nr 3 luiers!

En toch blijft het mijn lekkere babietje! Dat luchtje wat ie uitstraalt.... Ik kan de hele dag wel aan z'n koppie snuffelen!

Whahaha, ze gaan een beetje gelijk op, die kids van ons......
Hoewel we maudy al langer maatje 3 van luiers aan hebben, maar dat is dan ook een meid met echte billen..........whahaha!
Tja, die voeding, ik heb gisteren gekeken, we geven Etos eigenmerk, en die hebben geen forte..............ben het nu dikker aan het maken met Johannesbroodpitmeel want van Rijstebloem krijgt ze nog krampen, is ze ook nog te jong voor eigenlijk.
Ik ga dit even proberen vol te houden, 5 flessen van 190 cc..........en dan hopen dat ze dat trekt en dan maar gaan bijvoeden over een maandje..........dan is ze 3,5 maand......misschien kan ik het nog rekken tot de 4 maanden, maar ik vrees dat het inderdaad stampot wordt voor onze uk. Het lijkt wel een bouwvakker...........

Ik ben het zat hoor, dat getrut met die melkflesjes; Mika eet voortaan lekker met de pot mee. En vandaag was dat boerenkool met worst. Kijk nou hoe tevreden het ventje is met z'n prakkie! En dat met 2 1/2 maand...

Bwahahahahaha!!!
Hilarisch!!!
Laat even weten hoe het bevallen is, dan gaat maudy morgen aan de bloemkool..............
(hij kijkt al wel heel blij bij het aanzicht van dat bordje stamppot!! maak je borst maar nat met dit ventje.................VOER!!!!!)

Lig echt onder tafel van het lachen...................

Voor de serieuzen onder ons.....................................

Bwahahahahahahaahahahahahaha!!!! Echt te grappig!! Wat een hilarische foto!!  Ik heb Amy vandaag jachtschotel onder haar neus gehouden. Keek ook wel bijzonder geïntersseerd. Deed nog net haar mond niet open om te happen haha.

Marian

Nou, stampen maar hoor, die bloemkool voor Maudy! Mika heeft de hele nacht lekker geslapen op z'n gevulde maagje... Aanrader bij bloemkool; appelmoes erdoor!
(ff serieus; moet je ff onthouden voor over een paar maandjes; mijn dochter at d'r bloemkool alleen met appelmoes erdoor. Maakte ik zelf van Golden Delicious appels, heeft geen suiker nodig!)

Grappig! Ik had me hetzelfde bedacht! Vond bloemkool vroeger ook alleen maar lekker met appelmoes...........en omdat appelmoes te zoet is, dacht ik lekker een appeltje mee te koken met de bloemkool!
Trouwens ook heel lekker door de worteltjes...........echt waar! En als ze niet aan hun fruit komen, dan maar zo toch!

Nog meer leuke receptjes? Wil nl wel het grootste gedeelte zelf koken voor haar, voorraadje aanleggen in de diepvries en elke dag lekker smullen.........
Kijk, af en toe een potje kan natuurlijk best, zeker als het een drukke dag is, of we op vakantie zijn ofzo, maar verder wil ik echt alles vers maken..............geen culinaire toestanden, gewoon lekker aard. vlees en groenten en later met rijst en pasta enzo.........gewoon met de pot mee...........heerlijk, heb er al zo'n zin in. Denk niet dat we hier de 4 maanden gaan halen, maar ze moet wel stabiel genoeg in de kinderstoel kunnen zitten. Ze is pas 11 weken dus we moeten zeker nog 3-4 weken rekken..............

Terug
Bovenaan