Het is officieel, we hebben een reusje............

Nou, ons meiske lijkt de grootste groei gehad te hebben!
Vandaag weer bij het CB geweest, ze is drie maanden (geboren op 8-9-2008) en is nu 63,5 cm en 6,5 kilo..............ik dacht dat ze de 7 kilo al wel zou halen maar nee!
De ergste groei lijkt er dus vanaf te zijn en de curves zwakken op alle fronten wat af, hoera!
Gaat ze dat basketbal team misschien helemaal niet redden, whahaha!!

Onze kerel begint ook wat af te remmen (ondanks de boerenkool-met-worst....). Vandaag gemeten:
6710 gram en 63 cm. Ik had ook wel verwacht dat ie zwaarder/langer zou zijn.

En ik ben beretrots op m'n ventje, want hij heeft amper gehuild bij de 2 vaccinaties die hij vandaag kreeg!
En de consultatiebureau-arts vond 4 a 5 flessen van 210ml met Nutrilon Forte wel "wat veel". Tja... ik laat em niet brullen van de honger, dus... Ik heb haar dus maar niet verteld over de boerenkool-met-worst.

Whihihihi, slimme zet............
Grappig dat jullie vandaag ook moesten.....
Onze CB arts vond de voedingen ook wat veel............tja, ik laat mijn meisje geen honger lijden...........het arme ding.........
Begon ook meteen dat dit tot 6 maanden wel genoeg zou moeten zijn, geen bijvoedingen dus tot die tijd................huh?? Ik kon mijn bloemkool prakje ook nog net voor me houden........

Maudy heeft het wel op een gillen gezet na de prikken, de arts had vreselijke haast en deed niet zo heel zachtzinnig.............het lekkere grietje slaapt ook al de hele dag, en heeft verhoging gekregen.......net haar flesje gehad, en maffen, de hele nacht door hoop ik. Ze liet 90 cc van haar fles staan dus ik hoop dat ze dat redt..........morgen weer een dag......

hey

wat grappig ook wij zijn vandaag weer geweest en ook de 2e prik even huilen en het was zo weer over ook de hele dag slapen net 120cc laten staan en nu weer lekker in bed zo om 23:00 nog maar even weer kijken, mag die fles er nog steeds niet af doen ze had het er over dat het goed is voor de hersenen en zuurstof dus niet zo zeer voor wat ze binnen krijgen snap er niks van en nu heeft hij ook ineens een te groot hoof is te snel gegroeid heel vreemd wat is de omtrek van die van jullie? verder was alles goed alleen vondt ze net als bij jullie de voeding veel maar moscht het wel blijven geven 18 water krijgt ie. wat een zeurzakken soms he.

groetjes

Jeetje mineetje, wat gaat het hard zeg!!
Vandaag naar het consultatiebureau geweest. Nick is nu 16 weken en weegt 7585 gram en is 64,5 cm lang.....
Hij zit nog steeds ver boven het gemiddelde...maar zijn lengte en gewicht zijn wel in evenwicht gelukkig.
Vanmorgen ook zijn 2 spuitjes weer gehad. Gelukkig even de laatste. Over een paar maandjes pas weer. Nick deed het heel goed. Hij huilde pas met het tweede prikje maar dat duurde niet lang. Hij had snel weer het grootste plezier ....

Groetjes Mootje

oh ja  ukke puk: Hoofdomtrek van Nick met 16 weken is 41 cm ( dat is onder het gemiddelde )
Wat is de omtrek dan van jou zoontje? Hoe oud is ie?

Groetjes Mootje

die van mees was 41.1 en de vorige keer 38 dus het was te snel gegroeid.

Mika's hoofdomtrek was nu trouwens 41 cm (met 3 mnd).
Maar maak je niet al te druk hoor, Ukkepuk, want wij hebben ook wel eens gemerkt dat ze niet helemaal goed meten op het CB. Dus misschien hebben ze de vorige keer wel iets scheef gemeten, waardoor de groei nu ineens heel groot lijkt.

Terug
Bovenaan