Het lijkt wel of het alleemaal jonge moeders zijn hier..

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
De media zegt dat dat de moeders steeds ouder worden maar hier op het forum heb ik het gevoel dat er steeds meer "jonge" moeders komen! (23,24)
Ben zelf ook 23 en het kriebelt ontzettend..
Wie is allemaal in dezelfde leeftijd? Ik twijfel soms nog wel; "Ik kan nog lang van mijn vrijheid genieten, en als je een kind krijgt is het uitslapen enz. gebeurd"
Een kindje maakt natuurlijk veel goed,, maar het is gewoon dat je leven helemaal anders wordt natuurlijk!
Ik heb nog wel even de tijd, maar ik heb er wel ontzettend zin in hoor als ik alle verhalen zo lees en zwangere vrouwen zie..
Wat vinden jullie de voor- en nadelen? Groetjes Silke

Hee Silke!

Wordt zelf in maart 25 en in juli moeder!!Ben nu 13 weken en dolgelukkig!
Ik zie er geen nadelen aan en was er ook zeker aan toe!Qua vrijheid kwijtraken zie ik t geen nadeel; t is denk ik vooral hoe je zelf bent en ermee omgaat. je kunt wel altijd thuis gaan zitten,of als t gaat bijv. mee nemen naar een verjaardag en boven lekker laten slapen.
Ik zie echt geen nadelen en kan niet wachten. Mn vriend is wel al wat ouder en je bent zelf zo oud als je je voelt he!
als je gevoel goed is en je wilt er beiden voor gaan, nou wat let je dan!!
succes !
xzuus

Hoi,

Hier nog een hopelijk "soon to be" jonge moeder ! Ik ben 25 en mijn vriend ook. We zijn sinds een maand of  10 bezig.. Spannend allemaal hoor! Mijn cyclus is nog niet normaal dus ik moet volgende week donderdag naar de gynaecoloog.

Ik vind er ook geen nadelen aan zitten hoor dat we nog zo jong zijn! Lijkt me juist heerlijk, dan kun je het allemaal nog een beetje bijbenen..  Mijn vriend en ik zijn ook al 8 jaar bij elkaar, dus dat scheelt ook denk ik, we zijn er nu wel aan toe om met zn drietjes te zijn..

Ik heb heel erg dat ik nu overal zwangere vrouwen zie en dat t bij iedereen maar zo lukt.. Dat vind ik soms wel vervelend omdat we nu al zo'n maand of  10 bezig zijn (waarin ik 5 keer ongi ben geweest..) en het schiet nog niet echt op..

Nou succes! Wie weet zijn wij binnenkort aan de beurt!
Liefs Anne!

Hallo meiden,

Ik ben zelf 27 en mijn man en ik hebben besloten ervoor te gaan.
Als het allemaal meezit dus mama op m'n 28e of 29e.
Wij zijn inmiddels 11 jaar samen, waarvan een paar maandjes getrouwd.
Wel spannend hoor allemaal!
Ik denk dat er niet echt een "juiste" leeftijd bestaat om moeder te worden, ik zou in ieder geval niet al te lang wachten wanneer je voelt dat je zover bent i.v.m. biologische klok. Wanneer je er zelf aan toe bent en wanneer je in staat bent een kindje te kunnen onderhouden lijkt mij het moment wel daar.

Veel suc6 en geluk allemaal dames

Liefs, twinkel3

Heej meiden,

Ik ben 23 en mijn vriend 30. Het is denk ik hoe oud je je voelt inderdaad.
ik heb altijd geroepen dat ik voor mijn 25e mn eerste kindje wel wil hebben, en misschien gaat dat nog wel lukken, nog ruim 1,5 jaar de tijd.
We hebben geen haast maar willen gewoon heel graag.
Ik denk als je een kinderwens hebt, dan neem je alle nadelen voor lief!!

xxx

Hoi dames,

Ik ben sandra en ben 26. Ik heb een zoontje van 1,5 ik was ook 24 toen hij geboren werd.
Wij gaan nu voor een tweede. Ik wilde ook graag jong kinderen en mijn man is nu 38.
Met het  leeftijds verschil hebben we geen moeite .

groetjes sandra mama van niels  

Hoi Meiden
Ik ben 28 en als het aan mij had gelegen had ik ook al veel eerder voor kinderen gekozen hoor. maar daar was de situatie toen niet na  en achteraf maar gelukkig... Want dan had ik ze nu met mijn ex :-( Mijn vriend nu kan ook bijna niet meer wachten dat het zo ver is hoor! Ik zie eigenlijk alleen maar veel voordelen als je een jonge moeder bent. Kunt nog lekker goed met de kids mee als ze iets ouder zijn, toch ;-) Hebben ze lekker een hippe vlotte ma!
Geniet er maar lekker van want je bent zo jong als je je voelt en waarom zou je wachten als je er allebei klaar voor bent    ??
En nadelen??? tja die heb je wel met alles :)

Liefs van mij.

ik ben 21 bijna 22 en mijn man 28, dus ja hier ook een jong moeder. Ik hoop voor mijn 24e mijn 1e kindje te hebben. Ik vind het alleen maar voordelen om jong moeder te worden. Oke je levert wel wat van je vrijheid in maar je kan je kindje overal mee naar toe nemen natuurlijk. Maar later kan je ook weer eerde van je vrijheid genieten. Zo is mijn moeder nu 44, ik ben al 3 jaar het huis uit, dus mijn moeder geniet nu ook al weer van haar 'eigen' leven..... En je kan nog extra lang van je kleinkinderen genieten!!

groetjes gridje

Terug
Bovenaan