het lukt maar niet om zwanger te worden... deel 2

Helaas ben ik vandaag ongi geworden...
Voel me effe behoorlijk depri vandaag :eek:(

Groetjes José

Hey Joseeke
wat balen weer voor je meid hadt het zo gehoopt voor je het leven is gewoon niet eerlijk!ik was de vorige keer dat ik ongesteld werdt ook even depri en heb even flink gejankt dat helpt echt!
mijn nichtje/vriendin uit Israel komt in mei/juni 2010 naar nederland met haar baby (in dec 2009)op kom st het lijk me dan ook zo leuk om pas een baby te hebben maarja dan moet het wel deze maand echt raak zijn maar goed ze heeft mijn dochter van 2 ook nog nooit in het echt gezien dus dat is ook wel leuk dan we zien het allemaal wel je kan niet meer dan je best doen.
en Joseeke ik weet het het wordt steeds moeilijker om positief te denken he!heb het ook wel hoor.
maar wie weet volgende ronde dan
bij 2 collegas heeft het ook ruim een jaar geduurd voordat ze zwanger waren je hoort het best nog veel vind ik bij mijn nichtje waar ik over schreef duurde het 2.5 jaar maar hopelijk gaat het bij ons niet zo lang duren.
liefs jootje

Hallo meiden,

Mag ik met julie mee schrijven?
Ik ben Marjoleine en heb al een zoontje van ruim 1,5. We zijn sinds januari gestopt en was in april zwanger maar helaas eindigde dit in mei in een vroege miskraam. Cyclus is niet ontregelt maar het lukt me maar niet meer om zwanger te worden. En dat te bedenken dat ik nu voor de 4e zwangerschap ga (2 MK en zoontje) 3x zwanger in no-time.. helaas laat het nu op zich wachten.

Grtjs, Marjoleine

En helaas, ook wij gaan door naar de volgende ronde...

@Joseeke; volgens mij zitten wij tegelijk depri te wezen! Ik ben ook gister ongi geworden. Ik moet zeggen dat ik het al een beetje aanvoelde komen en was voornamelijk de dagen ervoor verdrietig en van slag. Het is echt zo oneerlijk! Is het voor jullie ook de 1e?

@Joasanne: Ik kan me wel voorstellen wat je bedoelt. M'n zwager en vrouw die van de week bevallen zijn, vertelde zwanger te zijn (gelijk 1e keer) had ik zoiets van; nou we zijn vast zwanger als zij bevalt. Maar helaas dus nog niet. Dus ik hoop voor jullie dat jullie kindje in mei er is, of dat je in ieder geval ruim een aantal maanden zwanger bent dan!

@ Keanosmama; welkom! Ook voor jou spannende tijden. Een mk lijkt me heel heftig. Ben je eerst zo ontzettend blij met een positieve test, wordt je daarna weer flink teleurgesteld. Heftig joh!

Gelukkig hoef ik nog maar 1 week te werken. Daarna op vakantie! Op vakantie zijn de vruchtbare dagen, dus dat zit in ieder geval mee!!!

Ik probeer nog maar even van m'n zondag te genieten. Fijn weekend nog meiden!

Hey meiden
@repelsteeltje wat balen voor je dat je ongesteld bent geworden begrijp het dat je flink baalt erven doe ik ook altijd hopelijk maakt de vakantie het goed straks wie weet als je even rust en ontspanning hebt.
@Keanosmama:heftig hoor 2 keer een miskraam lijk me heel erg om mee te maken.wij gaan voor de 2e zitten nu in ronde 7 bij eerste kindje binnen 2 maanden zwanger nu duurt het erg lang maar ik moet nog niet klagen er zijn stellen die er veel langer over doen en probeer er ook maar een positieve draai aan te geven door te denken van:kunnen we nog wat sparen en makkelijker weg en oppas regelen enzo.
wij zitten nu in de klusperiode dus spannend.....
liefs jootje

Hallo meiden,

Ben ook een keertje op het vorig forum geweest.

Vind het erg fijn om te lezen dat we niet de enige zijn die niet zo snel zwanger worden. Zit nu zelf in ronde 10 en verwacht do-za ongesteld te worden. Nouja, liever niet eigenlijk!!!
Heb geen idee wat ik deze maand kan verwachten. Kreeg al zere borsten op dag 15 (cyclus is 28-30 dagen), 1 vd katten heeft 1,5 uur op schoot gelegen en een keer stijf naast me (doet íe anders nooit) en ik heb nu na chocomel drinken een metalen smaak in mijn mond. Zijn op zich positieve klachten. Al heb ik wel eigenlijk iedere maand last van mijn borsten, maar meestal pas in de laatste week. Wel is de meeste pijn afgenomen.

Het dobbelsteenidee vind ik wel leuk, dan moet de kans nu toch wel wat groter worden.

Ik wens iedereen veel succes met wachten en klussen.

Gizmo

Hoi Allemaal!

@ Jootje -->
Dank je wel!
Huilen helpt idd, dat heb ik het afgelopen weekend dan ook flink gedaan.
De cyclus houdt je toch op de rails, merk ik.
Nu gewoon weer op naar ronde 11.
Ik hoop voor je dat je volgende jaar je baby mag showen aan je nichtje & dat het bij ons niet 2 jaar gaat duren.

@ Repelsteeltje -->
Dit gaat idd ook onze 1e baby worden.
Dat maakt het allemaal ook zo spannend hè?
Vervelend dat je ook weer ongi bent geworden :eek:(
Ik weet precies hoe je je voelt...
Op vakantie zijn idd de vruchtbare dagen, zeggen ze. Afgelopen ronde had ik mijn ovulatie tijdens onze vakantie (toen we een weekje naar friesland waren). Helaas is voor ons die vlieger niet op gegaan :eek:(
Maar ik wens jou heel veel succes :eek:)

@ Gizmo -->
Jij bent momenteel net zolang aan het klussen als mij.
Alleen ben ik in ronde 10 ongi geworden en ga nu ronde 11 in. Ik hoop zo voor jou dat jij niet ongi gaat worden & eindelijk zwanger mag zijn :eek:)
Die rare smaak in mijn mond heb ik ook steeds na mijn ovulatie. Alles smaakt dan heel zurig, maar ik heb ondertussen in de gaten dat mijn lichaam me goed voor de gek kan houden ;o)

Groetjes José

@ mama van simone; weet je al iets meer, je houdt ons wel in spanning hoor!

@ gizmo; je zit nu in de spannendste week dus. Soms ook mooi omdat je nu lekker kunt dromen en kan doens alsof het misschien wel een beetje zo is.

@ Jootje; have fun met het klussen! hihihi

@ joseeke; trek je de ongi een beetje? Bij mij meestal best heftig, gelukkig zit het heftigste er weer op.
Op vakantie kan ik ook weer ongi worden, hoop het natuurlijk niet, maar zie het niet zitten dat gedoe op vakantie!

Groetjes, Repelsteeltje!

Terug
Bovenaan