het lukt maar niet om zwanger te worden... deel 2

Hier nog geen ongi. Heb ook geen klachten meer, had van de week nl een ongi gevoel. Nu heb ik dit af en toe een klein beetje. Gisteren getest maar die was negatief. We wachten af....bij mn eerste zwangerschap had ik pas na 10dagen een positieve test.
Ik hou jullie op de hoogte

groetjes

Nog geen ongi is al wel een beetje positief toch, ben erg benieuwd. Hoeveelste ronde is het ookweer?

Hey repelsteeltje
ik las net terug dat je 3 dagen geleden schreef dat je ongesteld bent geworden?en nu weer van niet wat is het nu? liefs jootje

We zitten in ronde 8 na mk. Ik heb van de week een test gedaan en probeer nu te wachten, ben bang om weer teleurgesteld te worden. Als er nieuws is horen jullie het.

hallo meiden, ik hield het vanmiddag niet meer en heb een test gedaan. De test was POSITIEF!!!, ik ben zo blij, maar vind het aan de andere kant ook weer heel spannend mijn vorige zwangerschap eindigde in een mk. Nu maar duimen dat het goed blijft gaan.
Groetjes

@ mama van Simone; gefeliciteerd joh, hartstikke goed joh.
Spannend hoor, nu hopen dat het dit keer wél goed gaat! Het zal natuurlijk allemaal wel, maar het is wel extra spannend zo..

@ jootje; Ik ben idd zaterdag ongi geworden en dat heeft ook gewoon doorgezet, ik reageerde op het uitblijven van de ongi van Mama van Simone en had het erover dat dát positief was.

Ons clubje is weer klein geworden nu er 2 zwanger zijn! Maar voor ons ook een positief berichtje; bij hun kwam het na een aantal maanden goed, dus bij ons vast ook snel, ja toch?

Hallo Allemaal,

@ Repelsteeltje -->
Ondertussen trek ik mijn ongi weer een beetje ;o)
Zit nu weer bijna op het eind, tot zaterdag nog.

@ Mama van Simone -->
Proficiat!!! Geniet er maar van :eek:)
Dit geeft ons weer hoop.

Het clubje wordt idd kleiner & ik hoop dat het zo door blijft gaan! Dan zijn we allemaal over een paar maanden te vinden op het forum "zwanger zijn" :eek:)

Groetjes José

Hey meiden
mamavansimone van harte gefeliciteerd echt geweldig begrijp dat je nog voorzichtig en bang ben maar probeer ook een beetje te genieten.
Repelsteeltje idd hadt het eerst verkeerd begrepen of gelezen sorry!
Joseeke vol goede moed naar de volgende ronde he!positief blijven ik weet dat valt niet altijd mee maar komt goed.
leuk dat er 2 zwangeren bijgekomen zijn hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt en misschien komen er nog wel meer meiden meekletsen.
liefs jootje

Terug
Bovenaan