het word te moeilijk???!!!!

A

Anoniem

Guest
ik moet echt even mijn ei kwijt. nog 2 dagen voor mijn nod.
vorige week had ik er zoń goed gevoel bij. ik dacht door alles wat ik voelde dat het nu eindelijk zo ver was maar nu veranderdt mijn gevoel helemaal. ik ben zo emotioneel geworden en heb het gevoel ongi te worden. k was niet in de superm. en kreeg een lichtelijk paniekaanval. misschien word het me allemaal teveel na 12 rondes en onderzoeken bij de gyn. ik weet niet wat ik moet doen. misschien is het beter om er even een stop op te zetten maar de wens is zo groot.
ik weet het niet meer???

sorry voor mijn geklaag liefs kim

HAA Kim,

Ik snap je helemaal! Ik wou net een nieuwe discussie beginnen, maar toen zag ik jouw berichtje...Ik wou eigenlijk hetzelfde schrijven (ongeveer dan...) Ik had ook een goed gevoel, maar nu een week voor mijn NOD, krijg ik zo'n rot gevoel! Zoooo bang dat het Weer niet is gelukt...Ik zit inmiddels in ronde 7...

Steeds als ik ongi ben geworden voel ik me echt super kl*te, ik moet zeggen dat ik me vrij snel weer goed voel, door mezelf op te peppen...maar als die NOD er dan weer aankomt...ja dan voel ik me weer zo angstig....nu dus...Jij moet nog maar een paar daagjes wachten, dus dat stomme gevoel is er bij jou nu nog erger als bij mij nu....Ik zal in elk geval voor je duimen! Rot dit stomme circeltje...ik wou dat het doorbroken werd door een zwangerschap!

Succes meid! XX

hoi suzzy

leuk dat je regeerd. ben in ieder geval niet de enige.
idd als het circeltje maar doorbroken word dan is alles goed. ik voel gewoon aan mezelf dat het me erg aangrijpt. ik kon er tot voor kort redelijk mee omgaan maar het gewoon een beetje te zwaar. vanaf dec bijna elke week na het ziekhuis om bv bloed te laten prikken, inwendige echoÅ›, ei metingen, 2 zaadanalyses voor mijn vriend en alles is goed. van de ene kant heel fijn maar nu is de vraag nog groter waarom ik dan niet zwanger word. ik probeer positief te blijven maar dat is steeds moeilijker. waneer verwacht jij jou nod.

liefs kim

Dag meiden, wat voor een gevoel hebben jullie precies? Klink namelijk net als ik me voelde. Ik had er een heel goed gevoel over na mn eisprong, had een zwaarder gevoel onder in mn buik. Maar ik probeerde er niet te veel van uit te gaan. En ja hoor een dag voro mijn NOD kwam de menstuatiepijn, ik had al wat traantjes gelaten, weer niet gelukt....
op de NOD ook nog klachten, maar normaal zet het dan ook gelijk door. En nog geen rode duivels te bekennen. de volgende dag heb ik toch maar een test gedaan, en ik bleek gewoon wel zwanger te zijn!!! De eerste 2 weken besefte ik het nog niet, nu langzaam begin ik voorzichtig blij te worden. Maar ik wil eerst mn echto gehad hebben om echt blij te kunnen zijn, en die is pas op 4 maart!!!

Dus meiden, het kan nog he!!! Niet de moed in de schoenen laten zakken!

hoi ris

nou het zit zo. ik ben deze maand bij de gyn geweest 2x. woe was mij ei 17,5 mm hij verwachte mijn eisprong vrij of za. die donderdag begon er een gevoel in mijn buik dus ik dacht ei sprong maar dat gevoel heb ik 1.5 week gehad en dat maakte me blij. ik wilde het blijven voelen want ik dacht dat het een zwangerschap was. nu kreeg ikvanochtend een zwaare ongi steek kramp en ik probeerde de moet er in te houden maar ik werd steeds emotioneler. ik zit nu in ronde 12 en merk dat ik er heel gefrustreerd van word en bijna nergens anders mee bezig ben. ik heb ook nog een eigen zaak waar ik mezelf moeilijk ui terug kan trekken als het even niet gaat. ik stond vammiddag in de supermarkt en voeld me zweterig worden, menstruatie kramp en heel onrustig en duizelig ( paniekaanval) ik ben thuis gekomen en heb het op een huilen gezet want ik voelde me weer zo teleurgesteld als ik niet zwanger zou zijn. wat is het beste? proberen vol te houden of het babyverhaal even op stop zetten. ik weet het niet.

liefs kim

Hi Kim,

Tuurlijk moet je niet stoppen meid!
Het is toch heel erg logisch dat het je even teveel wordt. Als je al een tijd bezig bent om zwanger te worden bepaald op een gegevenlijk moment je cyclus gewoon hoe je je voelt. Dat is niet fijn, maar het is natuurlijk wel zo.
En zeker in jouw geval: 12 rondes, is gewoon een hele tijd en elke maand heb je weer de hoop en moet je de teleurstelling weer verwerken.
Ik zou zeggen: ga lekker op tijd in bed liggen, televisie aan of een lekker boek. Wat te snoepen erbij en even lekker mokken en boos zijn op de rest van de wereld. Misschien voel je je nog een paar dagen niet lekker. Het rotgevoel moet er gewoon uit. Gewoon aan toe geven is echt het beste!!!!

Heel veel sterkte en gewoon een beetje  extra voor jezelf zorgen. Verwen jezelf maar lekker. Het hoort er allemaal bij en is heel logisch!

Dikke cyber-kus, Charlotte

Beste Kim,
Wat ik je met mijn verhaal wilde vertellen, je bent nog niet ongesteld!!! Zolang je dat nog niet bent is alles mogelijk. Ik wil je natuurlijk weer niet te veel hoop geven.
Maar ik dacht ook dat ik weer ongesteld zou worden door de menstruatiepijn, maar ik bleek zwanger te zijn!
Beur je zelf een beetje op, en je loopt al bij de gyn, dat lijkt mij wel een geruststelling. Als ik nu niet zwanger was geweest, had ik ook deze maand naar de ha gegaan. gelukkig is dat niet meer nodig, en ik hoop voor jou ook niet!

Terug
Bovenaan