het word te moeilijk???!!!!

HAA,

Kim, wat balen voor je meid! Wat is het toch oneerlijk hé! Waarom wij (nog!!!!) niet??!!
Ik ben dinsdag aan de beurt...ik ga er vanuit dat ik ongi wordt...maar omdat ik zooo veel testen in huis heb (een aktie van Sensitest, kreeg er wel 8 gratis...) doe ik morgen maar een test omdat het Valentijnsdag is...het wordt mijn 1e zwangerschapstest...ik hoop natuurlijk een positieve...maar ik voel niks van een zwangerschap...eerder van een menstuatie.....beetje krampen, afscheiding.....

Jullie allemaal succes en Kim, het komt echt goed meid!! XXXX

Hoi Kim,

Wij hebben er acht maanden overgedaan. Dit puur omdat ik er teveel aan dacht. En iedere keer zij mijn moeder denk er niet zo veel aan. Nou ik werd dan altijd woest en zij dan dat dat niet zo was en dacht ook dat ik er niet zo aan dacht. Maar toch. Mijn collega wees mij op een homeopaat. Ben hier begin januari heen gegaan en heb een homepatisch middel gekregen. Dit bevorderd ook de cyclys en het is bewezen dat je hierdoor sneller zwanger kan raken. Tevens word er vaak door de gynecoloog doorverwezen naar de homeopaat. Toen ik eenmaal daar was geweest had ik zo'n gevoeld en nu ben ik binnen twee a drie maanden zwanger en alles viel van me af. En nu afgelopen zaterdag positief getest. Ik snap het soms ook allemaal niet meer maar ik ben er toch onbewust er te veel mee bezig geweest. Het is echt een aanrader. Het word vrijwel altijd vergoed door de verzekeraar en je kunt het altijd proberen. Wie niet waagt wie niet wint.

Hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes Ramona

hoi ramona
toevallig heb ik een afspraak gemaakt bij de homeopaat. kan pas 2 april terecht want er is een wachttijd van 3 maanden. ik ben benieuwd. vandaag te hren gekregen dat alle onderzoeken bij de gyn helemaal goed zijn en nu 6 maanden afwachten. ik ga me even een beetje terug trekken en rust nemen wat dit betreft en wie weet ...?

gefeliciteerd met je zwangerschap en veel succes iedereen veder
leifs kim

Hey meiden,

sorry Ramona, maar het begon een beetje te kriebelen toen ik je berichtje las...
Als ik iets niet kan hebben is als mensen zeggen, je bent er teveel mee bezig...

Net alsof dat zaadje en dat eitje denken, oh, deze maand is ze er niet zoveel mee bezig, nou dan kunnen we alles in gang zetten...of, nou nou, ze is er wel erg druk mee deze maand, laten we maar een maandje wachten!

Ik heb alles, maar dan ook echt alles geprobeerd om er niet teveel mee bezig te zijn en de laatste tijd lukt dat ook heel goed, maar ben nog steeds niet zwanger!?!?! Gek dan toch he?! Want je zou toch denken, omdat ik er niet teveel mee bezig ben, dat ik dan toch ook zwanger moet raken...

Maarrrrrr...wij lopen bij de gynaecoloog en daar is gebleken dat mijn vriendje te weinig zaadcellen heeft...dus hoe veel of weinig er ook mee bezig ben, dit heeft echt geen gevolgen hoor!

Je bedoelt het vast goed, maar ik vind het zo'n zinloze reactie.
Sommige hebben geluk en raken juist in die maand zwanger, maar het is echt niet bewezen hoor.

Liefs Joepie
(ronde 13, 1e kindje!)

Sorry, breek even in en sluit me even bij joepie aan..........

En ramona, natuurlijk van harte gefeliciteerd, maar 8maanden ik zou er nu nog voor tekenen............ En ik heb ook alles al geprobeerd maar zwanger raken is gewoon een kwestie van geluk maakt niet uit wat je er wel of niet voor doet of laat...........

Groetjes Liv

ongeveer ronde 35 eerste kindje

he liv

jeetje ronde 35, dan moet je wel een sterk karakter hebben. ben je al behandeld ( onderzoeken, iui of ivf ofzo) of laten jullie de natuur zijn werk doen. en hoe hou het mentaal vol. vind het erg knap hoor!

liefs kim

Hoi Kim,

Wij zitten sinds een jaar in de mm. De eerste twee jaar dachten we iedere keer het komt wel als het de tijd ervoor is. We hebben nu 3x iui gehad in normale cyclus wat helaas niet door een zwangerschap heeft gezorgd. Nu heb ik eind maart een kijkoperatie en dan gaan we verder met iui met medicatie (we moeten hier zelf nog wel over nadenken of we wel medicatie willen) We mankeren allebei niks, dus we zijn onverklaarbaar onvruchtbaar....

Ik heb 1x een erge dip gehad na de 2e en 3e iui. Heb toen echt even afstand gedaan en tegen mezelf moeten zeggen dat wat ik nu heb al alllemaal geweldig is!!! (super vriend mooi huis leuk werk etc.)
Nu ben ik er weer helemaal klaar voor !! Ben van nature erg positief ingesteld en al aardig wat tegenslagen in mijn leven gehad waar ik weer bovenop moest klimmen, dus misschien neem ik het daarom zo op???

En jij hoe lang ben jij nu bezig??? Hou vol hoor er komt echt een x voor ons!!!

XXX Liv

Terug
Bovenaan