het word te moeilijk???!!!!

Kim,

Ik weet hoe het voelt, ik duim voor je...

Liefs Joepie
(ronde 13, 1e kindje!)

Heej Kim,

wow wat knap dat je zo lang kan wachten.. ik moet 15-16 feb ongesteld worden maar als ik het 17 niet ben doe ik meteen een test hoor.

heb je dr   niet 1 in huis? je kan er   toch altijd 1tje doen?

ik heb nog steeds last van die gekke ongie krampen.. al vanaf de 1e/2e weet niet wat het is.. het maakt me onzeker.. ik heb het nog nooit gehad en hoop zo dat het iets betekend!!

liefs MD

hoi MD

ik heb al vaker snel een test gedaan en ben 1,5 niet meer aann de pil en ikheb altijd een cyclus van 25 dagen gehad met uitzondering van 1 x 24, 2x 26, 1 x 28. volgens de gyn zou ik op vrij/ za een eisprong hebben. nou dan ga ik uit van zaterdag + 14 dagen is aankomende za. dus dan ga ik een test doen want als de test nu negatief is blijf ik toch onzeker. nu onderga ik het gewoon van dag tot dag.

ik hoop het voor jou ook zo en dat je je anders voelt is ook spannend en wie weet ???!!!!!

ik duim voor je liefs kim

Joepie voor jou duim ik ook natuurlijk want 13 rondes is wat. i now...

wanneer heb jij je nod

liefs kim

Hey Kim,

Lief van je...
Ik heb de 21 mijn NOD, maar ik geloof er niet hoor. Wij lopen ook bij de gyn en daaruit blijkt dat mijn vriendjes zaad niet goed is. Hij maakt antistoffen aan, hij heeft wel 22 miljoen zaadcellen, maar door die antistoffen gaan er veel dood of hebben ze een afwijking. Daardoor blijven er maar 1.7 miljoen goede over.
Bij mij is tot dusver alles goed.

18 feb mogen we weer naar de gyn en dan hoop ik dat we dan te horen krijgen dat we aankomende ronde gaan starten met IUI...want dat gaat het worden!

Je hebt groot gelijk dat je nog even wacht met testen hoor! Na zoveel tijd weet je goed waneer, hoe en wat en dan kun je beter in 1x knalpositief testen dan te vroeg negatief...

Ik denk aan je!

Liefs Joepie

Hallo allemaal,

Wat duurt wachten lang he als je het graag wilt weten. Mijn NOD dag was afgelopen woensdag. Ik ben nog niet ongi en voel ook niets in die richting. Maar ik voel mij ook niet zwanger. Ik ben 13 januari voor het laatst ongi geweest direct na de pil. Ik weet niet wanneer ik moet testen. Ik heb maandag voordat ik ongi moest worden smiddags nog getest en die was negatief.

Ik vind het zo lang duren. Succes iedereen en ik duim voor jullie.

P.s. Ik heb al een kleine van 3  en dit zou nu dus de tweede in ronde 1 zijn.

hoi meiden.

de spanning is eraf, vanochtend is mijn menstruatie doorgebroken. op naar de ronde 13.
toch bedankt voor jullie steun allemaal, het heeft me echt wel goed gedaan.

liefs kim

heej lieve kim,

neeej wat balen.. ik gunde het jou zo!!!

succes deze ronde!!:(

rot ongesteldheid:mad:

Terug
Bovenaan