Het zijn er echt maar 700

Hai, ik ben er maar even hoor!
Asjeblieft...die e-card.
Ik ben heel moe, maar verder gaat het wel goed hoor.

Thomas ligt lekker te slapen maar als ik in zijn kamertje kom dan denk ik een poepbroek te ruiken maar ik weet het niet zeker. Ik wil hem niet voor Jan Doedel wakker maken maar ik wil hem ook niet met een poepbroek de nacht laten gaan.

Wat nu?

zou 'ie erg moeilijk weer in slaap komen als je hem wakker maakt, verschoont, eventueel even wat te drinken geeft?
De keren dat wij Lara nog 's avonds wakker maakten voor een fles (tot afgelopen week ofzo) was ze dan een half uurtje met ons beneden en dan ging ze zoet weer slapen.

Dus, tenzij het een groot drama zou worden, zou ik hem toch even wakker maken denk ik.

Tsja, dat verschilt dus nogal per keer of ie weer makkelijk inslaapt. Ik ga zo nog effe een keer ruiken; als je bij z'n kontje ruikt wordt de lucht niet sterker, vandaar ook dat ik twijfel. Aan de andere kant is de luieremmer voor het slapengaan verschoond dus dat kan het ook niet zijn.

Zelf een windje gelaten?

hihi, gewoon nog een keertje ruiken dus!
Misschien is het de lucht nog van toen de luieremmer verschoont werd? Wat kunnen die dingen stinken zeg!

Die lucht blijft wel hangen vind ik! Ik haal Heather soms uit bed en ga zuchtend verschonen om vervolgens tot de prettige ontdekking te komen dat het alleen een plasje is maar dat die lucht daar nog hangt. Nou laat dat dametje van mij ook wel hele volwassen winden!

KT

Terug
Bovenaan