Het zijn er echt maar 700

Ben dus effe wezen ruiken. De lucht overheerst niet; en ik vind het toch wel erg moeilijk  m'n  slapende jochie wakker te maken. (hoe bedoel je "week")
M'n man is nu effe naar een bruiloft en ik leg wel een briefje neer dat hij ook effe moet gaan ruiken. Ik hou het op geen poepbroek maar weet het dus niet zeker.

Enne, bedankt voor het meedenken

Lieve forumvriendinnen,

Het gaat alweer een stuk beter met mama Ida en zoon Thomas. Ik zit duidelijk beter in m'n vel (gisteravond ging het alweer lekkerder) en Thomas lijkt geen krentebaard te hebben. Ik heb wel al z'n kleertjes en lakentjes enzo die in omloop waren zeg maar in de was gedaan en z'n speelgoed afgewassen. Ook smeer ik z'n gezichtje rond z'n mond nog wel in met die speciale zinkzalf. Maar ik heb er een goed gevoel over dat het gauw weg is allemaal. Fijn allemaal he

Ida

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2007 09:06:42'));

Lieve forumvriendinnen,

Het gaat alweer een stuk beter met mama Ida en zoon Thomas. Ik zit duidelijk beter in m'n vel (gisteravond ging het alweer lekkerder) en Thomas lijkt geen krentebaard te hebben. Ik heb wel al z'n kleertjes en lakentjes enzo die in omloop waren zeg maar in de was gedaan en z'n speelgoed afgewassen. Ook smeer ik z'n gezichtje rond z'n mond nog wel in met die speciale zinkzalf. Maar ik heb er een goed gevoel over dat het gauw weg is allemaal. Fijn allemaal he

Ida

Hoi Ida,

Ik wilde net een topic openen om te vragen hoe het met je gaat! Fijn te lezen dat je wat lekkerder in je vel zit. Kan je zelf een beetje de vinger leggen op de oorzaak van je nare gevoelens? Want zoals 'men' zegt, het (er)kennen van het probleem is het grootste gedeelte van de oplossing. Maar goed, 'men' zegt wel meer.

Hopelijk gaat het zonnetje vanaf nu dat lekker schijnen vanaf nu bij jou. En om in de Piet Paulusma sfeer te blijven; een regenbui op z'n tijd is echt niet erg !

KT

Hoi KT,

Das nou juist zo gek; ik zou het niet weten.
Ergens denk ik dat ik de gedachte toeliet dat het allemaal best zwaar is en het ontbreken van rust me zo tegenvalt en dat gaf een golf van emoties. Dus het lijkt erop dat ik me toch lange tijd groot heb gehouden en nu mezelf toestond te erkennen dat het soms tegenvalt en dat ik daarbij nog eens gruwelijk onzeker ben.
Maar ik ga hoe dan ook naar een psychotherapeut, want een beetje professionele hulp kan zeker geen kwaad.
Heb ook een naar verleden en dat maakt het ook extra lastig want daar loop je nog toch tegenaan.

Liefs
Ida

Terug
Bovenaan