Het zijn er echt maar 700

Ohjaaaa! Die grote roze wolk val! Het hebben van een baby is zooo mooi, zo veel omvattend en zo geweldig, ja! Maar het is ook zwaar, vooral emotioneel. Er is, vooral het eerste jaar, totaal geen ruimte voor iets anders, of om ook maar iets te verwerken. En je mag er vooral niets van zeggen, want je hebt er toch zoveel voor terug gekregen?

Het is zwaar onderschat! En het lullige is dat moeders daar zelf nog het hardste aan mee doen door maar net te doen alsof alles mooi, leuk en aardig is.

Groetjes, KT

He Kt wat een wijze woorden. En Ida .

Tja die roze wolk..........welke bedoel je? Volgens mij heb ik er nooit op gezeten. Begint nu pas te komen hahaha. Maar ik ben bang dat ik er voorlopig ook nog niet klaar mee ben hoor. Maar ach....ik heb de tijd. Ik begrijp je heel goed hoor Ida. het moet er toch een keer uit he? Ik ben ook nog steeds bezig met he verwerken van wat me is overkomen. Nooit gedacht dat ik daar zo lang mee bezig zou zijn .  

Even tijd voor een vrolijk plaatje
 Of je nu wel of niet "wat"met spongebob hebt. Blij is hij iig.

wacht nog een

He JUF, ik kom er ook weer even bij. Lief berichtje van je en leuke plaatjes. Tsja, 't is soms echt effe schipperen   met al die verwarrende gevoelens en emoties, he

He chips, ik was net weer even weg. Loop ik je mis .

Dat schipperen met emoties. Ik ben echt een nog een hormonale tijdbom hoor haha. Arme kerel van me, die heeft het soms zwaar. Nou ja, ik zeg hormonaal maar eigenlijk zou dat dus al over moeten zijn, zeggen ze . Oftewel, ik ben gewoon labiel. Ik heb het maar geaccepteerd. Wel moeilijk hoor. Ik blijf worstelen met vanalles. Tja zo blijf je bezig.

Ik ben trouwens eindelijk weer aan het werk en dat voelt als een overwinning. Eindelijk niet meer de zieke zwakke misselijke. En oh ja, ik was ook nog ergens anders goed in.

Het zal wel zijn tijd nodig hebben Ida. Maar het is wel goed dat je hulp zoekt. Dat zal je zeker helpen.

Zo nog meer

Oh wacht effe, moet wel symmetrisch knuffelen natuurlijk

He ben ik ook weer, zat effe op andere forums te spieken.
Dank je voor je knuffels. Trek je het allemaal wel dan?

loop ik je weer mis. Die muppet van mij werd net wakker

Ja hoor.....of als ik eerlijk ben........het gaat. Ik heb zo mijn mindere dagen maar dat worden er steeds minder. Ik moet mijn heftige ziekbed gewoon nog verwerken. Omdat je kraamtijd niet de beste tijd is daarvoor komt het nu, denk ik.
Maar fysiek gaat het goed dus ik ben vaak optimistisch. En ik heb dus af en toe off day. Maar ik heb wel de hoop dat het bij mij gewoon nog even wat tijd nodig heeft.

Bij jou vast ook vast wel maar een beetje hulp is nooit verkeerd.

even een berichtje van mijn muppet

ctym j f     v                 bj                 3 ,3.                                     f57 78vvjubjnjnjnm

ha ha leuk berichtje van je lieve schat. Thomas heeft het even voor mij vertaald (ik versta die babytaal niet zo goed als hij) en je muppet krijgt de groeten terug

Terug
Bovenaan