Het zijn er echt maar 700

Wat zijn die schoentjes trouwens ontzettend leuk (roosjes!) alleen nu heb ik 1 probleem... ik kan niet kiezen! Wie wil me helpen? Ik wil graag een beetje stoere schoentjes die bij veel kleertjes passen. ik heb voor Joran al zootjes, van die lichtblauwe...

ik werk 32 uur, verspreid over 5 dagen. Elke maandagmiddag en vrijdagmiddag ben ik vrij.
Mijn man zorgt voor Lara. Dit is eigenlijk uit nood geboren; mijn man heeft door zijn suikerziekte en lage opleiding veel moeite om een baan te krijgen en om een baan vast te houden (omdat men meestal binnen een half jaar of jaarcontract zijn uitvallen ivm z'n ziekte wel weer zat zijn en dus wordt het contract dan weer niet verlengt). Afgelopen voorjaar is z'n baas ook failliet gegaan, terwijl hij al ziek thuis zat. Dus nu weer werkloos...
Ik heb een goed betaalde steady job. Voor hetgeen ik verdien in 32 uur zou mijn man 70 of 80 uur moeten werken en dus geen gezinsleven meer overhouden.
Afijn, om een lang verhaal kort te maken; dit was de meest verstandige keuze wat betreft werk en inkomen voor ons gezinnetje.

Maar... mijn "droom" is altijd geweest om fulltime moeder te zijn. Dus soms valt het me wel zwaar om te werken. Ach, wie weet in de toekomst!

Ik zou voor de donkerblauw-met-wit-randje gaan. Ze maken ze ook op bestelling toch? Dan zou ik informeren of het mogelijk is ze in jeansstof-uitvoering of in ieder geval in jeansblauw te krijgen. Zeker als je mannetje vaak een spijkerbroekje draagt...

He Jacoline,

Ik zal je eens vertellen hoe dat bij ons ging

Ik droomde er ook van om fulltime moeder te zijn ...

... en ik stopte met werken toen Thomas geboren was.
Maar het ging helemaal niet lekker met mij en ik was echt niet gelukkig zo binnen die muren
Nu zat mijn man ook niet lekker op zijn werk en hebben we geruild. Ik ging 4 dagen in de week werken en hij kwam thuis
Inmiddels is onze zoon 2 dagen in de week op het KDV en werk ik dus 4 dagen en m'n man 3.
Dit was dus totaal anders dan ooit verwacht of gedroomd (ik moest voorheen niks hebben van het KDV) maar nu ben ik er enthousiast over

Wat ontzettend knap van je dat je zoveel werkt!!! Je mag echt trots op jezelf zijn!! Het is vast niet gemakkelijk om je aandacht goed te verdelen... Vind je man het leuk om thuis te zijn met de kleine of zou hij toch liever werken? Ik vind het werken heel fijn maar het thuis zijn bij Joran ook... Zo dus de ideale combi. Ik verdien ook meer dan mijn vriend, maar hij werkt full-time. Toen ik zwanger werd (onverwachts) werkte ik wel full-time en dat is gewoon niks voor mij... Zelfs niet zonder baby... Ik kan dat gewoon niet...
En die schoentjes, ik dacht zelf ook aan een donkeren kleur. Ze hebben ook geruwd leer das ook wel stoer dacht ik...

Ik ben zelf gevoelig voor depressie heb ik gemerkt en dan kan ik beter maar op m'n werk zitten dan thuis. Wellicht geeft dit een andere kijk op fulltime moeder zijn
Terwijl ik je dus heel goed kan begrijpen dat je dat graag had gewild en eigenlijk nog steeds graag zou willen. Dus ik bedoel het niet rot ofzo he, dat je dat niet zou mogen verlangen.

Terug
Bovenaan