Het zijn er echt maar 700

wat een verhaal ook Ida! Tsjonge hoe anders kan het verlopen he. ik heb tijdens mijn zwangerschap tranen met tuiten gehuild bij het idee dat ik mijn kindje naar het KDV moest brengen... Nu ik zie dat hij het er heerlijk heeft ga ik er lachend naar toe

tja, je weet het toch niet he, voordat je het geprobeerd hebt! Gelukkig dat jij kon ruilen met je man en dat het nu met het KDV zo goed gaat! Dat moet ook allemaal nog maar uitkomen...

Ik blijf toch nog even dromen hoor...  

Groot gelijk dat je blijft dromen/verlangen

Ik vind het ook bijzonder dat het zo gelopen is en dat dat ook kon. Ik realiseer me dat niet iedereen het voor het uitkiezen heeft.

mijn man heeft het wel prima naar z'n zin hoor! Is nog wel op zoek naar iets voor 2 dagen ofzo, maar daar hebben we geen haast mee.

Wat grappig SUUS, dat het fulltime werken niets voor jou is; mijn vriendin heeft altijd hetzelfde gehad. Die werkte puur het aantal uur dat ze financieel nodig had (en ze is niet veeleisend qua inkomen).

zijn jullie ook al zo aan het brainstormen over de 1e verjaardag van je kleintje?  

haha, ik heb zelfs al een evrlanglijstje voor Joran gemaakt  erg he, maar ik verheug me er erg op, hoewel ik het ook allemaalw el heel snel vind gaan

Ik wil het verlanglijstje eigenlijk nogal simpel houden; duplo! Is best duur spul en hoe meer je ervan hebt hoe leuker het is.
En eventuele andere speeltje kopen of krijgen we vaak tussendoor wel (als je tegen iets aanloopt).

Terug
Bovenaan