Het zijn er echt maar 700

Aan de ene kant kijk ik er enorm naar uit, maar 't gaat inderdaad ook wel erg snel...   (samen huilen?!)
En ik hoop echt dat Lara d'r verjaardag niet helemaal opgeslokt wordt door m'n schoonfamilie. Zij wonen in Duitsland, dus als ze komen dan blijven ze meteen logeren. En dat geeft meteen zo'n drukte! Ik ben tijdens zulke logeerpartijen drukker met hen dan in dit geval met Lara (slaapplaatsen in orde maken, eten/drinken verzorgen, praatjes maken, opruimen om nog enigszins ruimte te houden enz.). Bluh! Ben er nog niet uit hoe ik dat moet gaan aanpakken...

Wij hebben al wat duplo voor joran, heb ik zelf gevraagd voor mijn verjaardag. Hij speelt er trouwens nu al mee... Ik dacht ook aan een ponco voor op de fiets (regen) en een tasje voor naar het kdv, heeft hij ook nog niet... Om te spelen van die boerdrijdieren en een blokkendoos...

ik heb hier en daar al gelezen dat blokkendozen of blokkenkarretjes erg goed in de smaak vallen bij die kleintjes!  

Oh wat vervelend ja, als je geen tijd meer overhoudt voor je kleine en jezelf... Terwijl het toch zo'n bijzondere dag is. Idd maar even goed over nadenken dan... Ik heb besloten om de opa's en oma's uit te nodigen en Joran's ooms en tantes. Dus geen vrienden van ons... Als ze willen mogen ze wel komen natuurlijk, maar ze krijgen niet gelijk een uitnodiging. verder gaan we heerlijk taart eten en genieten!

Ben ik weer!

Vrienlief heeft een oranje t-shirt aan en een oranje hoed met belletjes op...maar er zullen er vast meer zijn die er zo uitzien.

Ik zal eerlijk bekennen dat Debby en ik ook veel op een ander forum zitten, vandaar dat jullie haar missen.
Ik kan jullie alleen niet missen, vandaar dat ik hier ook nog ben.

Wij hebben zelf vorige week die loopauto-ding van Winnie de Pooh bij de Intertoys voor haar verjaardag gekocht. Dus ons kado hebben we al binnen... Alhoewel ik het vast niet kan laten om hier en daar nog een klein kadootje erbij te kopen.
Al dat speelgoed en die kinderkleertjes, kinderverzorgingsproducten, kinder-hapjes e.d. zijn zo verslavend leuk om te kopen!!!

zo'n blokkenwagentje is idd vaak favoriet. Ik heb laatst in de aanbieding zo'n loopwagentje (rollator) van chicco gekocht. Ook een groot succes hier! Hij loopt er nog niet achter maar kan er al wel mee spelen. Hij doet zelfs al die balletjes door het gat bovenin om het muziekje te luisteren dat dan afgaat! ik had nooit verwacht dat hij dat al zou snappen...

Terug
Bovenaan