HEVIGE BUIKkrampen (VOORAL IN DE NACHT) maar geen bloeding

Hallo,

zouden jullie mij kunnen helpen of dit normaal is of wat dit is.. Ik ben als het goe dis nu 5 week en 4 dagen zwanger.. maar ik heb de laatste week echt enorme hevige buikkrampen.. vannacht ook weer kan er moeilijk door lopen ne word er wakker van ga dan vaak even naar de wc en dan gaat het ook weer over maar ik had het vannacht 2 keer.. echt erge pijn dat ik lig te kreperen het duurt ongeveer 20 minuten.. en ben er ook vaak misselijk bij.. na die 20 minuten is het over... ik verlies geen bloed..

vr gr damam
 
Hoi,
Ik kan je helaas geen sluitend antwoord geven. Maar kunnen het misschien je
darmen zijn? Die gaan nu ook anders liggen en daar kun je behoorlijk last van
hebben. Helemaal omdat je schrijft dat als je naar de wc bent geweest dat het dan
minder is? Maar zolang je geen bloedverlies hebt zou ik me er niet zo druk over
proberen te maken. Je lijf is gewoon heel erg hard aan het werk.
Liefs Melanie
 
Ik heb in die eerste weken zowel erge darmkrampen (die ik niet meteen herkende als darmkrampen) en groeikrampen gehad. Ze komen en gaan inderdaad en kunnen je goed wakker houden. Ik kan je niks beloven maar ik denk dat het een goed teken is hoor! De boel is zich aan het klaar maken voor de groei van je kindje.
Ik heb een miskraam gehad en daar kwam wel degelijk bloed bij vrij. Dat heb jij niet dus dat is goed nieuws.
gr.Ing
 
hallo,

Okay bedankt allemaal het is mijn eertse zwangerschap maar dit maakt me toch een beetje onzeker... fijn zo'n forum.. zal afwachten wat komende nacht zal brengen
 
Goedenavond aanstaande mama...

Ik ben ook pas in verwachting en het komt me echt bekend voor weet alleen niet hoe lang binnenkort afspraak voor termijnecho ..
maar alles maakt namelijk ruimte voor de baby in je buik ...en de pijnen kloppen wel hou je gewoon rustig...dat is het belangrijkste!!!

Niet stressen .....doe ik ook niet hoor ...


Groetjes en succes
 
Hallo!

Momenteel ben ik 6 weken en 1 dag en ik heb ook af en toe last van hevige krampen!
Nou duren die niet 20 minuten, maar tis wel even schrikken steeds en voelt ook erg naar. Gister kreeg ik het tijdens een vrijpartijtje met m'n vriend. Zulke hevige krampen ineens! Ik schrok me wild en begon al te roepen: Oh nee, het gaat niet goed! Maar na 10 minuten trok het weer weg en ik had geen bloedverlies of zo.
Ook soms na het avondeten springen de krampen ineens in mijn buik. Nu heb ik ontdekt dat ik me beter voel als ik langzaam eet en kleine hapjes neem.
Tis elke keer gewoon weer schrikken. Het is ook mijn eerste zwangerschap en ik baal ervan dat ik het nog met niemand kan/mag delen zodat ik ervaringen uit kan wisselen. Ik heb zoveel vragen en onzekerheden! Daarom lijkt het me leuk als er een decemberforum komt. Maar het lijkt me ook leuk om met meiden te kletsen waarvan dit ook de eerste zwangerschap is en ongeveer even ver zijn als ik.
Groetjes Jo
 
hoi,

Die krampen had ik ook ongeveer 1,5 week geleden (ben nu 7 weken zwanger) en ook ik maakte me zorgen. Ik heb meteen de huisarts gebeld en die heeft voor de zekerheid een echo laten doen. Nu kon je helaas nog weinig zien, maar wel dat alles goed op z'n plek zat en in orde was. Dit gaf voor mij wel een geruststelling! Het is inderdaad zo dat alles in je buik verschoven wordt en het kindje hard groeit. Blijkt dus normaal te zijn die krampen! Ja, dat vertellen ze er niet bij he? OOk voor mij is dit de eerste zwangerschap. Ik ben 27-11-07 uitgerekend; spannend he?

groetjes, Danielle
 
Terug
Bovenaan