HEVIGE BUIKkrampen (VOORAL IN DE NACHT) maar geen bloeding

Hoi! Ik heb dat ook gehad! Echt heeeel hevig.. ik kon dan echt niks meer. Soms was het zo erg dag het er van boven en onder tegelijk uit kwam! Soms was het zo erg dat ik alleen maar kon zitten in elkaar en wachten tot het voorbij was. Nu.... 20 weken zwanger van een gezond jongetje!
 
Hier precies hetzelfde! Sinds een week heftige pijnen, daarna nr toilet. Zweten/overgeven bijna flauwvallen. Vooral s avonds en s nachts. Gisteren nr verloskundige geweest , eerste keer. Was geen vruchtje te zien, vermoedden op miskraam is 95%. Heb alleen geen bloedverlies gehad. En nog steeds niet. Wel nog steeds die pijnen. Advies is een week wachten. Dan weer echo. Lastige is dat we komende maandag naar Azië zouden gaan en nu dus alles op zn kop staat. Wil geen miskraam in Azië. Ben vandaag 7 weken. 
Groetjes 
 
Hallo allemaal, 
Wat ben ik blij om deze oude topic ook gevonden te hebben! Weet nu sinds 3 dagen dat ik zwanger ben. Geen idee hoe lang al. Heb van mezelf een onregelmatige en lange cyclus. Ik heb al 3 weken lang het idee dat ik ongesteld moet worden. Ten minste zo voelt het. 4 week geleden begonnen mijn borsten zeer te doen en sinds deze week doet het gelukkig al veel minder zeer. Dit voelde ik ook vaak voordat ik ongesteld moest worden. Dus maakte me ook geen zorgen. Heel raar maar nu ik weet dat ik zwanger ben, voel ik me zo onzeker. En zo bang dat het mis gaat. Volgende week de eerste echo. Super spannend.
 
Groetjes Ilona 
 
Hoi dames! 
Na ongeveer anderhalf jaar heb ik vorige week positief getest! 
Ben alleen superonzeker :-(
ik heb enorme krampen bij mn baarmoeder en ik word er snachts ook echt wakker van..het trekt dan weg na een minuut of 10 maar het is zo hevig dat het me bang maakt...
ik zie nu dat ik niet de enige ben wat al wel wat scheelt, maar voor mijn gevoel kan dit niet goed zijn..
 
Wat fijn dit topic!
Ik ben nu 6 weken in verwachting en weet het sinds 1,5 week. Sinds de dag dat ik het weet heb ik ook de krampen in mijn buik en last van mijn onderrug.
Ik ben al bij de verloskundige geweest en daar was het vruchtzakje en dooierzakje te zien in de baarmoeder, ze hebben getest op blaasontsteking dat had ik niet en momenteel wordt er gestest op een SOA.. dit verwacht ik niet maar alles om dingen uit te sluiten.
Ik merk wel dat ondanks de goede echo de dokter en verloskundige erg terug houdend en zelfs een beetje negatief zijn.
Ik hou zelf goede hoop dat het goed blijft gaan, heb nog geen druppel bloed verloren. Ik heb voornamelijk snachts om de 3 uur last.. ik wordt dan wakker van kramp in mijn buik, gevoel dat ik naar het toilet moet, op het toilet zweten en er komt niets of heel weinig, na 10 min trekt het weg en kan ik weer 3 uurtjes slapen..
Laten we elkaar steunen!
 
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die dit meemaakt.
Ik had het vannacht voor het eerst heel erg. Het werd zo erg dat mn vriend erbij moest komen.
Ik zat op het toilet en ik had ontzettende krampen (leek op menstruatiekramp maar dan ×10)en opeens werd ik misselijk en was ik drijfnat van het zweet.
Ik wist niet wat me overkwam en mijn vriend was ook aan het stressen.
 
 
Hier hetzelfde: fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Gelukkig van de week een echo gehad en een kloppend hartje gezien. Ben nu 6 weken en 3 dagen. Enige verschil is dat ik de aanvallen juist overdag heb, telkens zo’n 1,5-2 uur na het eten. Ongelooflijk toch dat hier niet meer over bekend is? En wat er aan te doen valt..? Sterkte iedereen!
 
Hai allemaal, 
hoe gaat met iedereen die hier gereageerd heeft?
ik ben vandaag 5 weken zwanger!! Yay:) maar,
ik heb ook hevige pijnen. Gelukkig ook geen bloedverlies en meestal na een bezoekje aan het toilet is het weer over. Als de pijn weg is kan ik redelijk goed relativeren, maar als ik die pijn ervaar denk ik what the helll is dit?! Hoe ga ik ooit bevallen als dit al zo’n pijn doet?! 
Gelukkig kwam ik dit onderwerp tegen want dat stelt enorm gerust! 
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig hoe het met jullie allemaal gaat..
 
 
Terug
Bovenaan