HEVIGE BUIKkrampen (VOORAL IN DE NACHT) maar geen bloeding

Hello, mocht het je helpen: ik ben nu 10weken en had in week 5/6/7 ook heftige pijn, om de dag ongeveer, van een paar minuten. 's nachts werd ik er ook echt wakker van. Bewegen hielp. Ik denk dat het gewoon de baarmoeder is die z'n weg probeert te vinden. Ik had met 8 weken een goede echo en nu ook geen pijn meer.

Wat fijn dat ik dit topic heb gevonden!
Wat een geruststelling, maar ook vreemd dat hier zo weinig over bekend is.
Ik heb sinds een week hevige buikkrampen / aanvallen van 10-15 min. Geen koorts, geen bloedverlies. De huisarts heeft een blaasontsteking uitgesloten en afgelopen maandag met 6wk een vroege echo gehad om toch een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten.
Nu ik dit lees voel ik mij nog weer wat zekerder dat het m’n darmen en de groeiende baarmoeder zijn.
Hopelijk wordt het na 7-8 wk beter, zoals ik hier bij anderen lees..

Kan ik uit de reacties correct afleiden dat dit normaal ergens in week 8 stopt?

Het startte bij mij al in begin week 4 (ik dacht toen dat ik last had omdat mijn regels moesten starten). Toen bleek ik zwanger en dacht ik aan innestelingspijn. Toen hield het aan en dacht ik aan buitenbaarmoederlijk (maar is gecheckt, en alles zit juist). Het is erger en erger geworden.

Nu ben ik heel zeker dat het van mijn darmen komt. Zo'n 2u na het eten start het, telkens ongeveer 20 minuten. De redding om 's nachts geen last te hebben is bij mij zeer vroeg avondeten, en de krampen 's avonds voor het slapen als incasseren.

Ik heb echt nood aan een vooruitzicht dat dit zal stoppen rond week 8 want ik eet amper nog en ben al afgevallen, en begin er mentaal en fysiek door te zitten.

Ben nu ongeveer 6,5 weken.

Dokters weten hier duidelijk geen raad mee.

Terug
Bovenaan